استاندار خوزستان: تشکل کارگروه برای بررسی هفتگی اقدامات فاضلاب و کانال‌ آب های سطحی/تقسیم کار به منظور انجام اقدامات پیشگیرانه پیش از شروع بارندگی‌ها

به گزارش پایگاه خبری بصیرت نو به نقل از روابط عمومی استانداری خوزستان، استاندار خوزستان گفت:  پیرو جلسات  متعدد قبلی پیرامون روان آب ها و فاضلاب در شهر اهواز و دیگر شهرستان‌ها ، امروز نشست خوبی با مسئولان متولی در این زمینه برگزار شد و اقدامات صورت گرفته در این زمینه بررسی و مرور شد  و  برخی مشکلات عمده اقدامات مناسبی برنامه ریزی و در نظر گرفته شد.

قاسم سلیمانی دشتکی با اشاره به موضوعات مختلف مربوط به وضعیت آب و فاضلاب استان گفت: یکی از موارد مورد بحث مساله پمپ‌ها، تعمیر، تجهیز و جایگزنی پمپ‌ها  بود که در این زمینه تقسیم کار دقیقی میان دستگاه های مختلف انجام شد در این زمینه تقسیم کار دقیقی صرت گرفت.

وی با  تاکید بر لایروبی فاضلاب به عنوان یکی از اقدامات مهم بیان کرد: در این زمینه نیز تقسم کار صورت گرفته شده و بنا شد شرکت‌ها و موسسات دولتی و غیردولتی همکاری کنند علاوه بر این بنا شد استان های معین نیز اقداماتی در این زمینه داشته باشند.

استاندار خوزستان گفت: به منظور بررسی روند پیشرفت کارها و اقدامات کارگروهی تشکیل شده است تا به صورت هفتگی از نقاط مختلف بازدید میدانی داشته باشند و روند کار را گزارش دهند.

وی افزود: همچنین مقرر شد  جلساتی به صورت هفتگی با حضور بنده و مسئولان مرتبط برگزار شد تا ضمن بررسی کلی اقدامات برنامه هفته بعد نیز برنامه ریزی و بررسی شود تا از این طریق بتوانیم به نقطه مثبتی در زمینه آب و فاضلاب برسیم.

سلیمانی گفت: از مردم تقاضا دارم اگردر محله یا منطقه خود  با مشکلی مواجه هستند حتما آن را اطلاع رسانی کنند تا زا سوی دستگاه متولی به آن رسیدگی شود.

مشاهده بیشتر

admin

پایگاه خبری بصیرت نو

دیدگاهتان را بنویسید

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا