اقدامات آتش نشانان اهوازی در مبارزه با حریق

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز گفت: ۱۵ عملیات اطفا حریق و امدادی در ۲۴ ساعت گذشته با موفقیت توسط آتش نشانان اهوازی انجام شد.

به گزارش پایگاه خبری بصیرت نو به نقل از اداره ارتباطات سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز، ابراهیم قنبری بیان کرد: بیست و هفتم مرداد ماه سال جاری ساعت هفت دقیقه بامداد با تماس تلفنی شهروندی با سامانه ۱۲۵ سازمان ، حریق منزل مسکونی در کوی مجاهد اطلاع رسانی شد.

وی علت حریق را روشن ماندن شمع و سرایت به اثاثیه گزارش کرد و افزود؛ آتش نشانان سریعا با لوله های آبرسان حریق منزل رامهار کردند .همچنین آتش نشانان حریق خودرو پژو ۴۰۵ ساعت ۲۶ دقیقه بامداد در مسیر سه راه تپه که به علت نشت بنزین از انژکتور رخ داده بود را اطفا کردند.

قنبری با اشاره به مهار حریق منزل مسکونی ساعت ۱۳ و ۲۵ دقیقه در زیتون کارمندی خیابان کمیل به علت سرایت شعله حریق از پیک نیک به اثاثیه ، توسط آتش نشانان اظهار کرد؛ آتش نشانان آتش سوزی بر روی پشت بام سوپر میوه ساعت ۱۷ و هشت دقیقه در منطقه ۱۰۰ دستگاه باهنر را با تلاش همه جانبه اطفا کردند.

وی تصریح کرد؛ آتش نشانان حریق خوابگاه ساعت ۱۷ و ۵۹ دقیقه در امانیه خیابان پودات، نیزار ساعت ۱۹ و ۵۳ دقیقه در خیابان مناطق زیتون کارمندی ، منزل مسکونی ساعت ۲۳ و ۱۲ دقیقه در کوی مدرس به علت اتصال برق کولر را با حضور به موقع مهار کردند.

قنبری توضیح داد ؛مهار حریق کنتور برق منازل مسکونی در منطقه کوی ملت خیابان دانیال ، شهرک برق، ۲۴ متری، بهارستان ، جعبه فیوز در رستوران فاز ۲ پادادشهر خیابان سعادت و حریق ترانس برق در روستای جیسانیه کوچک از دیگر عملیاتهای انجام شده توسط آتش نشانان است.

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز؛ آتش نشانان در عملیات نجات محبوسین در اماکن مسکونی به علت خرابی قفل درب در منطقه کیانپارس خیابان اردیبهشت و محبوسین در کابین آسانسور در منطقه زیتون کارمندی ۲ شهروند را نجات دادند.

مشاهده بیشتر

admin

پایگاه خبری بصیرت نو

دیدگاهتان را بنویسید

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا