از تلاشگران بسیجی نیروگاه رامین اهواز تجلیل شد

در این مراسم که با حضور مدیران و معاونین نیروگاه در سالن کنفرانس نیروگاه برگزار شد از ۱۳ تلاشگر بسیجی نیروگاه رامین تجلیل شد.

به گزارش پایگاه خبری بصیرت نو به نقل از روابط عمومی نیروگاه رامین اهواز، در این مراسم مهندس خلیل محمدی مدیرعامل نیروگاه رامین ضمن تقدیر از تلاش و همت همه کارکنان نیروگاه در تولید پایدار انرژی برق، تعهد ، مسئولیت پذیری  و نگرش جهادی کارکنان را رمز موفقیت و خدمت رسانی مستمر این نیروگاه به مردم دانست.

وی با اشاره به دانش، تجربه و تخصص ارزشمند کارکنان نیروگاه رامین در همه عرصه ها، این نیروگاه را سرشار از فرصتهای فنی- مهندسی جهت رفع چالشها ، بهبود عملکرد واحدهای نیروگاه و کسب تجارب ارزشمند دانست.

محمدی تلاش جهادگونه کارکنان نیروگاه در شرایط سخت اپیدمی کرونا، گرمای طاقت فرسای خوزستان و فشارهای ناشی از پیک مصرف برق را مورد تقدیر قرار داد و نگرش بسیج و روحیه جهادی در میان کارکنان را از مهمترین ویژگی های این مجموعه در جهت پایداری واحدهای تولید برق دانست و بر تقویت آن تاکید نمود.

در ادامه این مراسم تلاشگران نمونه بسیجی نیروگاه نیز به بیان دغدغه های خود و سایر همکاران پرداختند و ضمن تاکید بر عزم خود مبنی بر انجام وظایف سازمانی اظهار امیدواری نمودند تا مجموعه مدیریتی نیروگاه نیز تلاش خود در جهت رفع چالشهای نیروی انسانی بویژه مباحث مالی را تشدید کنند.

در پایان این مراسم از حمیدرضا راکی پور، حمدالله ممبینی، عارف عیاشی فرید،مصطفی رستم پور، احمد صفی خانی ،موسی عسکری،سیدرشید شجاعی، بابک توحیدی،حسن رحیمی فر،فواد مشعلی،محمد والی،محسن ضیایی فر و یحیی وطن ویس بعنوان تلاشگران نمونه بسیجی تجلیل شد.

مشاهده بیشتر

admin

پایگاه خبری بصیرت نو

دیدگاهتان را بنویسید

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا