مسئول پیشکسوتان سپاه حضرت ولی عصر (عج) خوزستان: فعالیت در حوزه دفاع مقدس یک نعمت الهی برای خدمت است

سردار «علیپور» فعالیت در حوزه دفاع مقدس را یک نعمت الهی و یک فرصت طلایی برای خدمت دانست و گفت: نزدیکترین و عزیزترین آدم‌ها به شهدا کسانی هستند که در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت تلاش می‌کنند.

به گزارش پایگاه خبری بصیرت نو، سردار «محمد علیپور» مسئول پیشکسوتان سپاه حضرت ولی عصر (عج) خوزستان و مدیرکل پیشین اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خوزستان امروز با حضور در دفتر سردار «عبدالرضا مرادحاجتی»‌ برای وی در جایگاه جدید و همچنین دریافت درجه سرتیپ دومی آرزوی توفیق کرد.

وی در ابتدایی این دیدار، فعالیت در حوزه دفاع مقدس را یک نعمت الهی و یک فرصت طلایی برای خدمت دانست و اظهار داشت: نزدیکترین و عزیزترین آدم ها به شهدا کسانی هستند که در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت تلاش می‌کنند.

سردار علیپور خود را خادم و سرباز نظام و شهدا دانست و افزود: از بهترین لحظات عمرم کار و فعالیت در این جایگاه بود و امیدوارم که شما هم از این لحظات ارزشمند لذت و فیض لازم را ببرید.

مسئول پیشکسوتان سپاه حضرت ولی عصر(عج) خوزستان گفت: کارهای زیادی انجام شده و کارهای زیادی نیز در حوزه دفاع مقدس بر زمین مانده و البته با توجه به ارتباطات خوب و توانایی‌های برادر عزیزم، سردار مرادحاجتی حتما شاهد اتفاقات خوبی در استان خواهیم بود.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خوزستان نیز در ادامه جلسه، تجربیات گرانبهای سردار علیپور را یک نقشه راهنما در این حوزه دانست و بیان داشت: شما بنیان و اساس خیلی از کارها منجمله موزه دفاع مقدس استان را بنا نهادید و ما نیز در جوار شما و دیگر رزمندگان و دلسوزان دفاع مقدس تلاش خواهیم کرد که این شناسنامه معنوی و ارزشی خوزستان را به سرانجام رسانده و آن را به اهالی پایتخت دفاع مقدس تقدیم کنیم.

وی انجام امورات فرهنگی و اجتماعی حوزه دفاع مقدس را در کنار کارهای عمرانی ضروری دانست و متذکر شد: نسل امروز ما تشنه محتوای مناسب با ذوق و سلیقه خودشان هستند و ما باید تلاش کنیم که در این حوزه بهترین تولید محتوا را داشته باشیم.

مشاهده بیشتر

admin

پایگاه خبری بصیرت نو

دیدگاهتان را بنویسید

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا