بیش از2هزار و200اثر ادبی به نخستین شعرواره ملی بشردوستی رسید

معاون امور جوانان جمعیت هلال احمراستان خوزستان از پایان مهلت ارسال آثار نخستین شعرواره ملی بشردوستی و دریافت بیش از بیش از2هزار و200 اثر ادبی در دبیرخانه این شعرواره خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری بصیرت نو به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان خوزستان؛رقیه حاجی پور با اعلام خبر پایان مهلت دریافت آثار نخستین شعرواره ملی بشردوستی،گفت : این رویداد ملی ادبی در رشته ی شعر و دو بخش موضوعی بشردوستی و آزاد از چهارم خرداد ماه آغاز شد و مهلت دریافت آثار درنیمه این ماه به پایان رسید.

معاون امور جوانان هلال احمر خوزستان افزود: ۲هزار و 201 اثر ادبی از ۶۸۸ شاعر در سبک ها و قالب های ادبی مختلف در دبیرخانه این شعرواره دریافت شد که از این تعداد ۸۱۵ اثر در بخش بشردوستی و ۱هزار و ۳۸۶ اثر در بخش آزاد قرار گرفتند.

او ضمن تقدیر از مشارکت پرشور شرکت کنندگان و شاعران گرامی و نیز حمایت صمیمانه انجمن ها و کانون های ادبی و رسانه های ادبی سراسر کشور از این رویداد، ادامه داد: روند کدگذاری و داوری این آثار در حال انجام است و به زودی اسامی راه یافتگان به مرحله نهایی  از طریق وبسایت سازمان جوانان جمعیت هلال احمر و در فضای مجازی به نشانی @shbashardosti و اعلام خواهد شد.

مشاهده بیشتر

admin

پایگاه خبری بصیرت نو

دیدگاهتان را بنویسید

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا