با حضور وزیر کشور انجام شد؛بهره برداری از ماشین آلات خدمات شهری شهرداری اهواز

در راستای سفر رئیس جمهور به خوزستان ،بهره برداري از ماشين آلات خدمات شهري شهرداري اهواز انجام شد.

بصیرت نو خوزستان،به گزارش اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری اهواز، اسماعیل آخوندشوشتری  اظهار داشت:  آئین بهره برداری از ماشین آلات خدمات شهری شهرداری اهواز با حضور وحیدی، وزیر کشور، امینی شهردار اهواز و تعدادی از اعضای شورای اسلامی شهر اهواز صورت گرفت و طی آن وزیر کشور از سایت سیار بازیافت پسماند ساختمانی دیدن کرد.

شوشتری افزود : کارخانه بازیافت پسماند ساختمانی با ظرفیت  بازیافت روزانه 2400 تن پسماندساختمانی  به منظور تبدیل پسماند ساختمانی به مصالح ریزدانه، تهیه و خریداری شده است.

مدیرعامل سازمان خدمات موتوری شهرداری اهواز با بیان اینکه تولید روزانه نخاله اهواز حدود 2500 تن است، تصریح کرد: به زودی عملیات جانمایی کارخانه بازیافت پسماندساختمانی در اهواز انجام می گیرد که البته این قابلیت را دارد که در بین محلات اهواز جابجا گردد.

آخوند شوشتری  گفت: اعتبار این طرح در  حدود 180 میلیارد ریال است  و بهره برداری و بکار گیری آن توسط سازمان خدمات موتوری شهرداری اهواز انجام می گیرد.
وی در پایان افزود: در حوزه تولید و جمع آوری پسماند ساختمانی برای اولین بار جمع آوری هوشمند به وسیله اپلیکیشن برنامه ریزی و محقق گردید  به گونه ای که نیاز به حضور متقاضیان به سازمان نباشد و بتوانند از محل زندگی و کار از خدمات مختلف بهره مند شوند.

 

مشاهده بیشتر

admin

پایگاه خبری بصیرت نو

دیدگاهتان را بنویسید

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا