فتح سه قله بزرگ در هفت روز

پرچم تامین اجتماعی بر قلل کلونچین ، کینو و سنبران به اهتزاز درآمد

پایگاه خبری بصیرت نو، به گزارش روابط عمومی اداره کل تأمین اجتماعی استان خوزستان ؛ سید اسلام موسوی مقدم مسئول امور اداری شعبه تامین اجتماعی رامهرمز، خرداد ماه امسال در یک هفته ، پرچم تامین اجتماعی را بر فراز سه قله بزرگ به اهتزاز درآورد .

سید اسلام موسوی مقدم در این خصوص گفت: به مناسبت سالگرد ملکوتی امام راحل در تاریخ 14 خرداد ماه 1400به قله کلونچین که بلندترین قله استان چهارمحال بختیاری و یکی از فنی ترین قله های ایران و جهان می باشد ، صعود کردم و پرچم سازمان تامین اجتماعی استان خوزستان را بر فراز این قله برافراشتم .

موسوی مقدم افزود : 16 خرداد ماه نیز با صعود به قله کینو ، سالگرد وفات همکار فقید کوهنوردمان مرحوم فخرالدین کاویانی معاونت بیمه شعبه یک دزفول را گرامی داشتیم . ایشان در راه صعود به قله کینو متاسفانه در تاریخ ۱۶ خرداد ۱۳۹۸ همراه همسرشان از ارتفاعات قله کینو بلندترین قله استان خوزستان سقوط و فوت نمودند … این صعود را به روح ایشان و همسر بزرگوارشان تقدیم می کنم .

موسوی در پایان گفت : 21 خرداد نیز به قله سنبران بلندترین قله استان لرستان در صعود کردم و انشالا به مناسبت گرامی داشت هفته تامین اجتماعی صعود و برافراشته شدن پرچم سازمان بروی قله قاشمستان دنا بلندترین قله زاگرس می باشد .

مشاهده بیشتر

admin

پایگاه خبری بصیرت نو

دیدگاهتان را بنویسید

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا