از سوی شرکت ملی حفاری ایران ارائه شد 886 عملیات خدمات فنی به شرکت های بهره برداری نفت و گاز در مناطق خشکی و دریایی کشور

شرکت ملی حفاری ایران در سه ماه نخست سال جاری موفق به ارائه 886 عملیات خدمات فنی در گستره شرکت های بهره برداری نفت و گاز در مناطق خشکی و دریایی کشور شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری بصیرت نو به نقل از روابط عمومی شرکت ملی حفاری ایران فرشید قاسمی مدیر خدمات فنی شرکت روز یکشنبه (ششم تیرماه 1400) در این باره توضیح داد: خدمات فنی حفاری مجموعه ای از اقدامات تخصصی است که ملی حفاری به صورت یکپارچه همسو با عملیات حفاری به شرکت های متقاضی ارائه می دهد.
وی گفت: این خدمات در حفاری چاه ها در مراحل تکمیلی و تعمیر چاه های در حال بهره برداری در راستای حفظ، نگهداشت و افزایش ظرفیت تولید بسیار مهم و تاثیرگذار است.
قاسمی افزود: مجموعه خدمات فنی متنوع و افزون بر 20 عملیات است که بخشی از آنها در زمان حاضر تنها از سوی این شرکت انجام می شود و ناوگان خدمات فنی ملی حفاری از نظر نیروهای تخصصی و مجرب و همچنین تجهیزات و ابزار لازم در صنعت حفاری کشور نقش اساسی ایفا می کند.
مدیر خدمات فنی شرکت ملی حفاری ایران اظهار کرد: خدمات ارائه شده از ابتدای فروردین تا پایان خردادماه امسال به تفکیک شامل 43 عملیات اسیدکاری ویژه و گسترده، 252 عملیات سیمانکاری، 336 عملیات تزریق پذیری، 48 مورد لوله مغزی سیار و 78 مورد آزمایش چاه با ساق مته بوده است.
وی پنج عملیات حفاری با هوا ، 9 مورد حفاری به روش فروتعادلی (UBD)، یکصد عملیات لوله گذاری چاه، دو مورد نصب آویزه و 13 عملیات آزمایش بهره دهی چاه را بخش دیگری از خدمات این مدیریت در مدت پیش گفته عنوان کرد.
قاسمی گفت: شرکت ملی حفاری ایران هم اکنون با شرکت های زیر مجموعه شرکت ملی نفت ایران از جمله شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب، نفت فلات قاره، نفت مناطق مرکزی، مهندسی و توسعه نفت، نفت و گاز اروندان و مدیریت اکتشاف و همچنین شماری از شرکت های بخش خصوصی همکاری و هم افزایی مستمر دارد.

مشاهده بیشتر

admin

پایگاه خبری بصیرت نو

دیدگاهتان را بنویسید

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا