توضیحات روابط عمومی فرمانداری در خصوص دیدار مردمی آیت الله رییسی در اهواز

روابط عمومی فرمانداری شهرستان اهواز در خصوص حواشی مراسم دیدار مردمی آیت الله سید ابراهیم رییسی نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با مردم در اهواز توضیحاتی را ارائه کرد.

به گزارش پایگاه خبری بصیرت نو به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان اهواز، با عنایت به نامه این فرمانداری پیرامون حواشی مراسم دیدار مردمی آیت الله سید ابراهیم رییسی با مردم در اهواز، از آنجاییکه بیم آن می رود که نامه مورد سوء استفاده برخی از افراد یا جناح ها بر له یا علیه کاندیداها قرارگیرد، لذا با توجه به بررسی های بعمل آمده نکات زیر جهت تنویر افکارعمومی معروض می دارد.

۱- مراسم دیدار مردمی با همکاری مدیریت ستاد انتخابات آیت الله رییسی و دستگاه های اجرایی و نهادهای امنیتی، نظامی و انتظامی با آرامش و نظم قابل توجه برگزار گردید.

۲- مسوولین ستاد انتخاباتی آیت الله رییسی ضمن شرکت فعالانه در جلسات هماهنگی شهرستان و استان تلاش مضاعف نمودند که پروتکل های بهداشتی در طول برگزاری مراسم رعایت شود، اما کثرت جمعیت مانع از اجرای کامل پروتکل های بهداشتی گردید و بر همین اساس تذکراتی به ستاد انتخاباتی آیت الله رییسی به پیشنهاد ستاد مدیریت و کنترل بیماری کرونا استان داده شد.

۳- ستاد انتخاباتی آیت الله رییسی با همکاری عوامل بهداشت مستقر در ورزشگاه اقدام به توزیع ماسک بین مدعووین نمودند، اما متاسفانه عده ای از شرکت کنندگان این امر مهم را رعایت ننمودند.

۴- در خصوص زمان پیش بینی شده جهت حضور آیت الله رییسی برای دیداربا مردم، مراسم با تاخیر قابل توجهی برگزار گردید و باعث شد که با زمان ممنوعیت تردد تلاقی پیدا کند  و این امر و دیگر موارد فوق الذکر باعث اعتراض و پیگیری مسوولین ستاد مدیریت و کنترل بیماری کرونا استان و ملی گردید.

۵- ضمنا انتشار نامه دارای طبقه بندی محرمانه در فضای مجازی جرم تلقی می شود با عامل یا عاملین که اقدام به انتشار نامه فرمانداری نموده و قصد سوء استفاده از تذکرات قانونی داده شده بر له یا علیه هرکدام از کاندیداها را دارند برخورد قاطع خواهد شد.

مشاهده بیشتر

admin

پایگاه خبری بصیرت نو

دیدگاهتان را بنویسید

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا