اگر قرآن نباشد ، فرهنگ شکل نمی گیرد

عضو کمیته بازرسی اداره کل اوقاف و امور خیریه خوزستان گفت : اگر قرآن نباشد، در استان ما فرهنگ شکل نمی گیرد ؛ تمام اتفاقاتی که در جامعه شکل می گیرد و به نوعی انحرافاتی که صورت می پذیرد به جهت آن است که جوانان مملکت ما به محتوای قرآن پی نبرده اند .

به گزارش خبرنگار بصیرت نو خوزستان ، اکبر سخاوت عضو کمیته بازرسی اداره کل اوقاف و امور خیریه خوزستان شامگاه یکشنبه 25 دی ماه در حاشیه برگزاری چهل و پنجمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم جمهوری اسلامی ایران اظهار کرد : این مسابقات به بهترین شکل در خوزستان در حال برگزاری است؛ از آنجایی که خوزستان قاریان برجسته بین المللی دارد بنابراین این فرصت خوبی است تا خوزستان را به تمام استان ها و حتی کشور نشان دهیم.

سخاوت با بیان اینکه اگر قرآن نباشد در استان ما فرهنگ شکل نمی گیرد تصریح کرد : تمام اتفاقاتی که در جامعه شکل می گیرد و به نوعی انحرافاتی که صورت می پذیرد به جهت آن است که جوانان مملکت ما به محتوای قرآن پی نبرده اند .

وی افزود : اکنون فرصت خوبی است تا فرهنگ قرآنی در جوانان شکل بگیرد تا محتوای قرآن و یادگیری آن بتواند راه جوانان را مشخص کند که این راه قطعا سبب عاقبت بخیری آنها می شود .

عضو کمیته بازرسی اداره کل اوقاف و امور خیریه خوزستان گفت : بی انگیزه بودن جوانان مملکت ما و گرایش آنها به چیزهای دیگر تنها به دلیل آن است که گرایش قرآنی پیدا نکرده اند و اگر این فرصت در خوزستان و جامعه شکل بگیرد بسیاری از جوانان می توانند ترقی خوبی داشته باشند .

سخاوت اظهار داشت : استقبال مردم از این دوره مسابقات بسیار خوب بوده است بخصوص اینکه از شهرهای استان، هیات های قرآنی ، خواهران و برادران، مجالس انس با قرآن ، جوانان و نوجوانان به همراه خانواده های خود در این برنامه حضور پیدا کرده اند و این حرکت مثبتی برای بنیان خانواده است .

خبرنگار : معصومه مجدم

 

 

مشاهده بیشتر

admin

پایگاه خبری بصیرت نو

دیدگاهتان را بنویسید

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا