توانمند سازی ۶۰نفراز بانوان سرپرست خانوار خوزستان

توانمند سازی ۶۰نفراز بانوان سرپرست خانوار خوزستان با اجرای یکی از طرح های اداره کل امور بانوان وخانواده استانداری محقق شد

به گزارش پایگاه خبری بصیرت نو، مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری خوزستان گفت: دوره ی آموزش حرفه ای دوخت وتکنولوژی لباس با پیگیری اداره کل امور بانوان و خانواده استانداری خوزستان و از سوی معاونت زنان و خانواده ریاست جمهوری تامین اعتبار شد.

وی افزود : این طرح در حمایت ازایجاد اشتغالزایی زنان بی سرپرست وبد سرپرست در بازارچه کاج بانوان برگزار گردید.

مشاور استاندار ومدیرکل امور بانوان وخانواده استانداری خوزستان درجریان بازدید از روند اجرا وبرگزاری کارگاه های آموزشی این طرح عنوان کرد:اهداف ما از برگزاری این کارگاه ها ارتقا سطح مهارت وکارآفرینی زنان سرپرست خانوار ورسیدن به مرحله اشتغال وبازارکار می باشد.

زینب پارسافخر تصریح کرد: این طرح توسط جمعیت زنان کارآفرین مستقر در بازارچه و برای ۶۰ نفر از زنان سرپرست خانوار بصورت کارگروهی ومشاوره های کارآفرینی در حال برگزاری است و از ظرفیت بازارچه برای تولید و عرضه ی محصولات نیز در ادامه استفاده خواهد شد.

وی ضمن قدردانی از تامین اعتبار این طرح در ادامه برگزاری طرح افزایش امید به زندگی در شهرستان رامهرمز را از جمله طرح هایی برشمرد که توسط معاونت زنان ریاست جمهوری وبا مشارکت آن اداره کل و با استفاده از ظرفیت سازمان های مردم نهاد در جهت افزایش تاب آوری و کاهش آسیب‌های اجتماعی در حال اجرا می باشد.

 

مشاهده بیشتر

admin

پایگاه خبری بصیرت نو

دیدگاهتان را بنویسید

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا