برگزاری نشست معتمدین، نخبگان و جمعی از بزرگان عشایر خوزستان با سرهنگ صخری

نشست معتمدین ، نخبگان وجمعی از سران وبزرگان عشایر غیورخوزستان با دعوت رئیس سازمان بسیج عشایر استان برگزار شد

مردم‏سالارى دینى با شرکت مردم، حضور مردم، اراده‏ ی مردم، ارتباط فکرى و عقلانى و عاطفى مردم با تحولات کشور صورت می‌گیرد؛ این هم جز با یک انتخابات صحیح و همگانى و مشارکت وسیع مردم ممکن نیست
( مقام معظم رهبری )
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
عشایر همچنان برآن عهدی که با امام خود بستند پایبند واز راهی که شهدا پیمودند منحرف نخواهند شد.

به گزارش پایگاه خبری بصیرت نو، سرهنگ پاسدار احمد حمدی صخری با بیان گوشه ایی از مقاومت ، رشادت و سلحشوریهای عشایر در طول عمر با برکت انقلاب و قبل از آن گفت: حضور پرشور عشایر استان در انتخابات ۱۴۰۰ بیش از گذشته خواهد بود و ایستادگی آنان در برابر توطئه های دشمن ودرک صحیح شرایط کشور گویای این مدعا است .

عشایر هم در نشست بصیرتی امروز خود ضمن تجدید بیعت با آرمانهای امام خمینی ره و رهبر معظم انقلاب دام ظله العالی بر پاسداری و حفظ ارزشهای انقلاب و دفاع مقدس وپاسداشت راه شهدا تاکید کردند.

دراین نشست که سرهنگ شهریاری مسئول سیاسی سپاه ولیعصر حضور داشت، عشایر را مظهر اقتدار عزت وسربلندی کشور یاد کرد وبا تحلیلی از اوضاع منطقه ، کشور و جهان ، حرکتهای مرموز دشمن برای ایجاد شکاف بین ملت وحاکمیت را برشمرد ،و حضور مقتدرانه و آگاهانه مردم در این انتخابات را مشت محکمی بر دهان یاوه گویان یاد کرد .

شهریاری هم عدم توجه به بوقهای رسانه ایی بیگانه و رصد فضای مسموم سایبری را مهم دانست و اظهار داشت: برای حضور حداکثری در انتخابات باید از خود ، خانواده و جامعه شروع کنیم .

وی منویات مقام معظم رهبری در خصوص اهمیت مشارک عامه مردم را مهم دانست .

شهریاری در ادامه افزود : هر چه حضور بیشتر دشمن ناکام و مأیوس تر میشود .

در پایان سران ونخبگان حاضر ، با اشاره به مشکلات موجود در استان از جمله فقر وبیکاری و گرانی ومشکلات اقتصادی وزیربنایی مردم را برای مشارکت حداکثری و انتخاب اصلح که بتواند باری از مشکلات این مردم را بردارد دعوت کردند

مشاهده بیشتر

admin

پایگاه خبری بصیرت نو

دیدگاهتان را بنویسید

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا