مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران: همیاری نیروی انتظامی نقش مهمی در شتاب بخشی به عملیات حفاری چاه های نفت و گاز دارد

مدیرعامل و رئیس هیئت مدیره شرکت ملی حفاری ایران با اشاره به خدمات ارزشمند نیروی انتظامی، اظهار کرد: همکاری و همیاری نیروی انتظامی در شتاب بخشی به عملیات حفاری چاه های نفت و گاز در مناطق نفتخیز خشکی کشور نقش مهم و اثرگذاری ایفا می کند.

به گزارش پایگاه خبری بصرت نو، دکتر حمید رضا گلپایگانی در نشست با فرمانده انتظامی استان خوزستان، افزود: به روال معمول جابجایی هر دستگاه حفاری در جاده ها و راه های مواصلاتی کشور با بکارگیری افزون بر 100 دستگاه خودروهای سنگین و فوق سنگین و اکیپ های تخصصی صورت می پذیرد که با توجه به حجم و وزن محموله های بعضا ترافیکی، نیاز مبرم به هماهنگی، همکاری و همراهی پلیس راهور دارد.

وی گفت: همکاری پلیس موجب آسان سازی تردد و متعاقب آن کوتاه شدن زمان جابجایی و در نتیجه عملیایی شدن زودهنگام دکل حفاری و تولیدی شدن چاه می گردد که هر یک روز تسریع در انجام کار از نظر حفظ، نگهداشت و افزایش تولید و ایجاد درآمد اقتصادی برای کشور بسیار بااهمیت است.

گلپایگانی اظهار کرد: از سوی دیگر ماموران خدوم نیروی انتظامی اعم از مرزبانان در مناطق مرزی و پلیس در مناطق شهری که دستگاه های حفاری و کارگاه های عملیاتی و پشتیبانی استقرار دارد هم افزایی و همکاری مطلوبی با کارکنان حراست شرکت در راستای حفاظت پرسنلی و فیزیکی و حفظ سرمایه های ملی دارند که جای تقدیر و قدردانی بسیار دارد.

مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران با این توضیح که این شرکت بزرگترین شرکت حفاری در منطقه و کشور است و به عنوان رنجیره اصلی در فرآیند تولید نفت و گاز نقش محوری عهده دار است، بر تداوم و تقویت همکاری ها میان این سازمان با نیروی انتظامی تاکید کرد.

در این نشست صمیمی که شماری از فرمانده هان و مسئولان نیروی انتظامی استان و مشاور مدیر عامل و سرپرست مدیریت های خدمات و منابع انسانی و رئیس اداره حراست شرکت نیز حضور داشتند سردار صالحی فرمانده نیروی انتظامی استان خوزستان اظهار کرد: نیروی انتظامی تمام تلاش خود را در جهت ارتقای امنیت اجتماعی و آسایش شهروندان و همکاری با سازمان ها و نهاد ها به کار گرفته است .

وی افزود: پرسنل خدوم نیروی انتظامی استان شبانه روزی در تلاش هستند تا خدمتگزاری صدیق برای مردم استان خوزستان باشند.

مشاهده بیشتر

admin

پایگاه خبری بصیرت نو

دیدگاهتان را بنویسید

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا