بر اساس ارزیابی های وزارتی و همزمان با روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی؛ کسب دومین مقام برتر کشوری در طی یک سال گذشته توسط اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش خوزستان

اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش خوزستان بر اساس ارزیابی های وزارتی پس از کسب رتبه برتر در شاخص های سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور؛ در بخش "رسانه ملی" و در بین ۳۲ استان کشور نیز موفق به کسب رتبه برتر شد.

به گزارش پایگاه خبری بصیرت نو، فریبرز حمیدی رئیس مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش خوزستان اظهار کرد: در این ارزیابی کشوری شاخص هایی نظیر انعکاس و پوشش اخبار در پرتال سازمانی، انعکاس اخبار در فضای مجازی، پوشش اخبار از طریق رسانه های جمعی، بهره گیری از رسانه های ملی و استانی، انجام تبلیغات محیطی و مناسبتی، دستیابی به شاخص های تعریف شده در برنامه سازمانی، فرآیندهای اداری، ارتباطات درون و برون سازمانی، گردهمایی ها و مناسبات، میزبانی مراسمات، جشنواره ها، رویدادهای ملی و سفرهای وزارتی، افکار سنجی و توانمندی کارشناسان و مسئولین روابط عمومی اطلاع رسانی مورد بررسی قرار گرفت.

وی افزود: چندی پیش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش خوزستان در شاخص ارزیابی تسما (سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور) موفق به کسب رتبه اول کشور در بین روابط عمومی های ادارات کل سراسر کشور شده بود.

در متن نامه وزارتی خطاب به مدیرکل آموزش و پرورش استان در این خصوص آمده است:
برادر گرانقدر جناب آقای مودت؛ مدیر کل محترم آموزش و پرورش استان خوزستان
با سلام و احترام
بی شک دستیابی به رهیافت رشد، بالندگی و تعالی آموزش و پرورش کشور مرهون نقش آفرینی و حضور اثربخش مدیران روابط عمومی است تا با کنشگری، ایده پردازی و رویکردهای نوین و هوشمندانه دستاوردهای پرافتخار و ارزشمندی چون تنویر افکار عمومی، تحکیم پل پل‌های ارتباطی مخاطبان و مسئولان را در بزرگترین دستگاه اجرایی کشور به ارمغان می‌آورند.
ضمن تبریک عید سعید فطر و *روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی* با عنایت به بررسی نتایج ارزیابی فعالیت ها و شاخص های ابلاغی، عملکرد اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آن اداره کل در *بخش رسانه ملی* شایسته تقدیر شناخته شده است. لذا ضمن ارسال لوح سپاس و تقدیر و قدردانی از این موفقیت ارزشمند مستدعی است به نحو شایسته ای از تمامی عوامل این موفقیت تقدیر و تشکر به عمل آید.

مشاهده بیشتر

admin

پایگاه خبری بصیرت نو

دیدگاهتان را بنویسید

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا