در راستای شتاب بخشی در اجرای پروژه توسعه میدان نفتی سیاهمکان

در راستای شتاب بخشی در اجرای پروژه توسعه میدان نفتی سیاهمکان در مناطق نفتخیز جنوب، دستگاه حفاری سنگین خشکی 40 فتح در این موقعیت عملیاتی استقرار یافت.

به گزارش پایگاه خبری بصیرت نو،  سید مجید موسوی مدیر پروژه حفاری در میدان سیاهمکان در شرکت ملی حفاری در این باره اظهار کرد: این شرکت برای شرکت پژواک انرژی چهار حلقه چاه در سیاهمکان حفر و تکمیل می کند.

وی با بیان اینکه پروژه حفاری در میدان سیاهمکان از شمار پروژه های تعریف شده در طرح توسعه 28 مخزن در مناطق نفتخیز جنوب است ، افزود: پیش از این دستگاه حفاری سنگین خشکی 93 فتح نیز در این میدان نفتی مستقر و در مدار عملیات قرار دارد.

موسوی با اشاره به آمادگی برای ارایه خدمات فنی و مهندسی حفاری در این ارتباط، به صورت جنبی گفت: در تعامل با شرکت پژواک انرژی مقرر است دکل سوم نیز برای تسریع در حفاری چاه ها به موقعیت سیاهمکان اعزام گردد.

مدیر پروژه حفاری در میدان سیاهمکان در شرکت ملی حفاری ایران، اظهار کرد: دستگاه حفاری 40 فتح تحت سرپرستی مدیریت عملیات حفاری خشکی- 1 می باشد که در نیمه دوم سال 1381 به ناوگان شرکت پیوست و با برخورداری از کادری مجرب حفاری 40 حلقه چاه نفت و گاز با متراژ افزون بر 119 هزار متر را در کارنامه خود دارد.

از سوی دیگر روابط عمومی شرکت خدمات پژواک انرژی نیز با انعکاس خبری در سایت این شرکت از اجرای دو پروژه در راستای توسعه میدان‌ های سیاهمکان و سپهر با همکاری شرکت ملی حفاری ایران خبر داد.

براساس این گزارش این شرکت در اجرای طرح توسعه میدان های پیش گفته با بکارگیری چهار دستگاه حفاری در مجموع 8 حلقه چاه در میدان سیاهمکان و جفیر حفر خواهد کرد.

مشاهده بیشتر

admin

پایگاه خبری بصیرت نو

دیدگاهتان را بنویسید

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا