معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار اهواز بر رعایت حداکثری پروتکل های بهداشتی تاکید کرد

معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار با اشاره به وضعیت قرمز اهواز گفت:همکاری مردم شهرها و روستاهای اهواز در رعایت حداکثری پروتکل های بهداشتی به ویژه روز عید سعید فطر برای بهتر شدن وضعیت قرمز این شهرستان ضرورت دارد.

به گزارش پایگاه خبری بصیرت نو، سید مجید صالحی روز چهارشنبه با اشاره به افزایش محدودیت های کرونایی افزود: برای پیشگیری از کرونا نماز عید سعید فطر فقط در مساجدی که فضای روباز دارند برگزار می شود و مساجدی که این شرایط را ندارند مجاز به برگزاری نماز نیستند.

وی با اشاره به تعطیلی و ممنوعیت در آرامستان های اهواز گفت: آرامستان های سیدهادی،بهشت آباد و دیگر آرامستان ها تعطیل هستند، مردم در روز پنجشنبه و عید سعید فطر از حضور در آرامستان ها خودداری کنند.

معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار اهواز افزود: ادارات و دستگاه های اجرایی نیز موظف به اجرای کامل پروتکل های بهداشتی هستند و در صورت مشاهده تخلف برخورد قانونی می شود.

صالحی به ساماندهی متکدیان اشاره کرد و ادامه داد: جلسه ساماندهی متکدیان سطح شهر اهواز برگزار شد. ساماندهی متکدیان سطح شهر با همکاری شهرداری،اداره بهزیستی، نیروی انتظامی و دیگر دستگاه های ذیربط در حال انجام است.

وی در پایان به برگزاری انتخابات در ۲۸ خرداد ماه امسال اشاره کرد و گفت: تمهیدات لازم برای برگزاری انتخابات با رعایت پروتکل های بهداشتی اندیشیده شده است.

مشاهده بیشتر

admin

پایگاه خبری بصیرت نو

دیدگاهتان را بنویسید

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا