مدیر پروژه حفاری 6 حلقه چاه اکتشافی در شرکت ملی حفاری ایران خبر داد: جابجایی دستگاه حفاری سنگین خشکی 54 فتح در مسیر چاه اکتشافی پارس آباد مغان استان اردبیل

مدیر پروژه حفاری 6 حلقه چاه اکتشافی در شرکت ملی حفاری ایران از جابجایی دستگاه حفاری سنگین خشکی 54 فتح از اهواز به سمت موقعیت چاه اکتشافی آورتاداغ در منطقه پارس آباد مغان در استان اردبیل خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری بصیرت نو،  علی رفیعی روز یکشنبه (19 اردیبهشت 1400) در توضیح بیشتر در این باره گفت: این دستگاه حفاری و متعلقات به همراه تیم های تخصصی ترابری سنگین شرکت بوسیله افزون بر 120 خودرو کشنده سنگین و فوق سنگین در مدت 25 روز در موقعیت مورد نظر استقرار و تا 45 روز آینده در مدار عملیات قرار می گیرد.

وی افزود: چاه اکتشافی آورتاداغ یکی شش حلقه چاهی است که انجام آن از سوی مدیریت اکتشاف شرکت ملی نفت ایران به شرکت ملی حفاری ایران محول گردیده و برای حفر آن دستگاه حفاری 54 فتح با توان 2000 اسب بخار و امکان حفر چاه های نفت و گاز تا عمق شش هزار متر بکارگیری می شود.

رفیعی اظهار کرد: این دستگاه حفاری با برخورداری از متخصصان و کارکنان با تجربه و کارامد از دکل های تحت سرپرستی مدیریت عملیات – 2 خشکی شرکت است که اوایل سال 1379 به ناوگان ملی حفاری پیوست و حفر 33 حلقه چاه نفت و گاز و افزون بر 141 هزار متر حفاری را در کارنامه خود دارد.

مدیر پروژه حفاری 6 حلقه چاه اکتشافی در شرکت ملی حفاری گفت: در اجرای پروژه حفاری شش حلقه چاه برای مدیریت اکتشاف شرکت ملی نفت ایران تا کنون دستگاه های حفاری 74 و 89 فتح در موقعیت میدان نفتی نام آوران در استان خوزستان و دستگاه حفاری 33 فتح در منطقه گمیشان در استان گلستان بکارگیری شده است.

مشاهده بیشتر

admin

پایگاه خبری بصیرت نو

دیدگاهتان را بنویسید

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا