طرح جامع فرهنگی هدی از سوی بسیج ادارات و کارمندان ، کشوری شد

مدیر فرهنگی سازمان بسیج ادارات و کارمندان سپاه ولیعصر (عج) از کشوری شدن طرح جامع هدی خبر داد.

به گزارش بصیرت نو، جلسه ای با حضور رئیس و دبیر هیئت اندیشه ورز سازمان بسیج ادارات و کارمندان سپاه ولیعصر (عج) خوزستان و اعضای شورای راهبردی طرح هدی در پایگاه بسیج شرکت ملی حفاری ایران برگزار گردید .

در این جلسه به تفسیر مبانی این طرح پرداخته شد و ابعاد مختلف متون ، تآلیف ، نحوه اجرا ، دبیرخانه اجرایی و تیم پاسخگویی به سوالات متخصصین ، بحث و گفتگو شد.

قشقایی مدیر فرهنگی و اطلاع رسانی سازمان بسیج ادارات و کارمندان سپاه ولیعصر (عج) خوزستان گفت : این طرح به عنوان طرح شاخص سال ۱۳۹۹ در حوزه فرهنگی سازمان بسیج ادارات و کارمندان کشور معرفی و جهت اجرا به کل کشور ابلاغ گردید.

وی افزود : این طرح کلیه جوانب فرهنگی و اجتماعی روز را در ابعاد واقعی و مجازی در نظر گرفته است و دبیرخانه رسمی طرح هدی با تصویب هیئت اندیشه ورز قشر کارمندی خوزستان ، در پایگاه شرکت ملی حفاری ایران افتتاح گردید.

قشقایی بیان کرد : این طرح در ۹ فاز طراحی و به موضوع عوامل موثر بر فضای روحی کارمندان ، ارتقاء سطح دینی و مذهبی ایشان و خانواده های آن ها پرداخته است .

‌دبیر هیئت اندیشه ورز ، از خبرهای خوب در حوزه تعلق کدآموزشی به این طرح جهت کارمندان دولت خبر داد و گفت : با کمک سازمان بسیج ادارات و کارمندان کشور این موضوع را تا حصول نتیجه پیگیری خواهیم کرد.

 

مشاهده بیشتر

admin

پایگاه خبری بصیرت نو

دیدگاهتان را بنویسید

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا