ارسال کمک های مومنانه به درب خانه نیازمندان ماهشهر

در سالروز گرامیداشت تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی کمک های مومنانه راهی خانه محرومان شهرستان ماهشهر شد.

به گزارش بصیرت نو؛ فرمانده سپاه ولی عصر (عج) خوزستان گفت : در سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به همت همکاران ما در شهرستان ماهشهر یک هزار و ۳۰۰ بسته مواد غذایی بین نیازمندان توزیع می شود.

سردار سرتیپ پاسدار شاهوارپور افزود : ارزش هر یک از این بسته ها به میزان پنج میلیون ریال است که همچنین ۲۲۰ تخته فرش، ۱۵۰ عدد یخچال فریزر و ۵۰۰ کیلوگرم گوشت گرم تهیه و از روز پنجشنبه هفته جاری بین نیازمندان توزیع خواهد شد

وی گفت : در شهر‌های دیگر خوزستان نیز جمع‌آوری و توزیع کمک‌های مومنانه با محوریت قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) که شامل بنیاد علوی، ستاد اجرایی فرمان امام، کمیته امداد امام خمینی (ره) و مجموعه‌های دیگر است در حال انجام است و همچنان ادامه دارد.

فرمانده سپاه ولیعصر (عج) خوزستان گفت: همچنین برای مبارزه با ویروس کرونا طرح شهید سلیمانی نیز در حال اجرا است و بسیجیان به صورت محله به محله بیماران مبتلا را شناسایی کرده که ضمن رسیدگی به آن‌ها کمک‌های مومنانه را در اختیار خانواده‌ها قرار می‌دهند.

وی ادامه داد: امید است در این روز‌های پر خیر و برکت با حمایت خیران خوزستان بتوانیم بیشتر از همیشه به مشکلات مردم رسیدگی و از آلام آن‌ها بکاهیم.

مشاهده بیشتر

admin

پایگاه خبری بصیرت نو

دیدگاهتان را بنویسید

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا