پیام شهردار اهواز در تجلیل از مقام سردار شاهوارپور

سردار خوزستانی
قدمهایت استوار، اراده ات پولادین ، تنت سلامت.
توانایی دشمن در مقابل اراده ات را همین است که عیان می بینیم، تحریم کردن شما برای سرخم کردنتان، چیزی که آرزوی محال دشمن شده است.
سردار محبوب خوزستانی، این روزها صدر اخبار را به خود اختصاص داده است ، دشمنان خوب می دانند میدان های ناممکن را برای رفع محرومیت به ممکن تبدیل می کنی، تو با روحیه خستگی ناپذیر و بسیجی که در میدان ها از خود نشان داده ای ، اهریمن را به واهمه وا داشته ای.
یادمان نرفته که آستین هایت را بالا زدی تا نشان دهی خوزستان به عنوان قلب تپنده اقتصاد کشور، زنده است و باید مردمان ساکن در آن زندگی کنند و آبادانه و در رفاه و آسایش در کنار خانواده هایشان به فکر تربیت فرزندانی باشند که فردا هم دوش تو و سربازانت همین راه دشوار را بپیمایند.
سردار، یادمان نرفته است حضورت در غیزانیه را، در مهدیس را، در روزهای سخت آبگرفتگی اهواز را، در روزهایی که کرونا جان هم استانی ها را می گرفت و می گیرد، چگونه آمدی تا طرح قاسم سلیمانی هم رزم ات را به اجرا درآوری.
سردار شاهوارپور، دشمن راهی جز تحریم تو ندارد، تحریم تو را با این خیال که ناامید شوی و دست از کار بکشی دنبال می کند، اما تو برای ناامیدی و خستگی ساخته نشدی، تو برای سازندگی و آبادانی ساخته شدی، خواسته مردم همین است از تو سردار خوزستانی.
سردار سبزپوش، می دانم با حضور در پروژه های شهرداری هدف ات سبزکردن جای جای اهواز است، می دانم نیتت بالا بردن پرچم ایران است، می دانم از آبادانی و رضایت مردم لذت می بری و لبخند رضایت مردم آرزویت است، اینها دشمن را نگران کرده است.
دوستی و نزدیکی حافظان نظام با مردم بزرگترین نگرانی است که دشمن از تو دارد، دشمنان اما کور خوانده اند، ملت عظیم ایران چنان پشتیبان فرزندانشان هستند که هیچ کس جرات نکند چشم غره ای به ما برود.
یاد مراسم سردار سلیمانی افتادم، عظیم ترین حضور مردم برای فرماندهی که محبوب مردم شده بود، این همانی است که دشمن را می هراساند و راهی جز تحریم تو و همرزمانت را در این میان نمی تواند دنبال کند.
سردار سرت سلامت، شک نکن مردم مظلوم و محرومی که تو وقت بی وقت به آنها سر می زنی دعایشان بدرقه راهت است، شک نکن همان بچه یتیم هایی که موظف کردی سرپرستی آنها را بسیجی ها و همرزمان ات عهده دار شوند، شبها با دعای سلامتی برای تو می خوابند، شک نکن سرپرستان خانوارهای بی بضاعت و کوخ نشینان برای استواری قدم هایت دعا می کنند.اینها یعنی من خوزستانی سرم بالاست از اینکه خوزستان هنوز مردان و زنانی دارد که دشمن از نام آنها بهراسد، اینها یعنی ما هنوز ایران مان را دوست داریم، یعنی منافع جمعی کشورمان را با هیچ چیزی معامله نمی کنیم.
سردار خوزستانی من گام‌هایت استوار

ابراهیم نوشادی

شهردار اهواز
مشاهده بیشتر

admin

پایگاه خبری بصیرت نو

دیدگاهتان را بنویسید

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا