نوروز در خدمت خلاصه می شود

گروه جهادی هویزه در ایام نوروز راهی مناطق محروم شده و کار تعمیرات چندین واحد خانه را به انجام رساندند.

به گزارش خبرنگار بصیرت نو،  فرمانده سپاه ناحیه هویزه عنوان کرد: در ایام نوروز و اعیاد شعبانیه، نیروهای جهادگر که همیشه در صحنه خدمت رسانی به هم نوعان خود هستند آستین همت بالا زده و تعمیرات و بازسازی خانه مردم مناطق محروم را به انجام رساندند.

سرهنگ حاتم عبیداوی ادامه داد: گروه جهادی شهدای بنی نعامه، حوزه مقاومت بسیج عشایری شهدای رفیع، با کمک و همیاری روستائیان با تهیه مصالح و نیروی جهادی، یک واحد خانه ۱۴۰ متری را در حال ساخت و ساز هستند.

وی افزود: گروه جهادی شهید علی کوتی بسیج سازندگی سپاه هویزه، با کمک خیرین سقف یک خانه را ترمیم و ایزوگام آن را انجام رساندند تا دلخوشی را به این خانواده هدیه کنند، سقف این خانه با متراژ ۶۰متر و کمک خیرین با مبلغ ۱۰۰میلیون ریال مرمت و عایق شد.

سرهنگ عبیداوی از دستان توانمند و اراده نیروهایی گفت که ایام تعطیل و اعیاد خود را در کنار مردم محروم و نیازمندبا اردوهای جهادی سپری کردند تا رضایت خداوند را با بدست آوردن دل این عزیزان کسب کنند.

او در پایان اشاره کرد: انجام تعمیرات یک واحد خانه توسط گروه جهادی شهید علی کوتی هم در حال اقدام است ( هزینه انجام شده تا کنون ۷۰ میلیون ریال) تا خانواده ی محروم و آسیب دیده با آرامش بیشتری زندگی کنند.

مشاهده بیشتر

admin

پایگاه خبری بصیرت نو

دیدگاهتان را بنویسید

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا