تشییع فرمانده دفاع مقدس، امروز در دزفول

فرمانده قرارگاه مرکزی خاتم الانبیا در پیامی درگذشت سردار سرتیپ پاسدار محمدحسن کوسه چی (پارسائیان) را تسلیت گفت.

به گزارش خبرگزاری بسیج خوزستان، سردار سرلشگر پاسدار غلامعلی رشید در این پیام آورده است: جان مشتاق و ملکوتی شهید زنده سردار حاج محمد حسن کوسهچی (پارساکیان) جانباز مخلص صبور و خستگی ناپذیر میدان‌های خطیر دفاع از انقلاب اسلامی و ایران عزیز در ایام نورانی بعثت پیامبر اعظم صلی الله علیه و آله و سلم به سوی رفیق اعلی پر کشید و به جمع یاران شهیدش پیوست.

وی ادامه داد: او از پیشتازان قافله جهاد و حماسه در دوران پیروزی انقلاب اسلامی و از فرماندهان غیور و فاتح سنگر‌های دشمنان این مرز و بوم بود که در پشت سیمای سرشار از مهربانی و خلق کریم خود، با اراده پولادین و گام‌هایی استوار و صداقت و شجاعت مثال زدنی در تمام صحنه‌های دفاع از کیان نظام اسلامی حضوری موثر و جوشانده داشت.

فرمانده قرار گاه مرکزی خاتم الانبیا بیان کرد: وظیفه میدانم به نوبه خود عروج ملکوتی این شهید زنده را در درجه نخست به محضر فرمانده معظم کل قوا حضرت امام خامنه‌ای (مد ظله العالی) و سپس به خانواده معزز و مکرم این شهید عالی مقام بویژه مادر داغدیده و همسر و فرزندان سوگوار و سایر وابستگان و نیز مردم قهرمان و مقاوم دزفول و همه همرزمان ودوستان آن شهید در نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران، بالاخص سپاه پاسدارن تسلیت عرض کنم و از محضر حضرت باری تعالی علو درجات و حضور درمحفل شهدای صدر اسلام را برای آن شهید عزیز و صبر و اجر جمیل برای بازماندگان محترم درخواست نمایم.

سردارسرتیپ پاسدار کوسه چی (پارساکیان) دبیر گروه ارزیابی نیروی زمینی قرارگاه مرکزی حضرت خاتم‌الانبیاء دیروز به علت بیماری حان به حان آفرین تسلیم کرد و به همرزمان شهیدش پیوست.

وی همچنین در دوران دفاع مقدس جانشین لشکر هفت ولی عصر در دوران دفاع مقدس بود.

لازم به ذکر است؛ پیکر مطهر این جانبار و فرمانده شجاع که دیروز با حضور مسئولان وفرماندهان نیروهای مسلح وارد دزفول شد، امروز یک شنبه با رعایت دستورالعمل های بهداشتی در پایتخت مقاومت و پایداری تشییع می شود.

مشاهده بیشتر

admin

پایگاه خبری بصیرت نو

دیدگاهتان را بنویسید

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا