موضوعات داغ

همکاری نیروهای بسیجی در طرح نظارت بر بازار کرمان

مهدی حسینی‌نژاد مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان کرمان در این جلسه اظهار داشت: 200 نفر نیروی بسیجی در طرح تشدید نظارت بر بازار در ایام نوروز با سازمان صمت در استان همکاری می‌کنند.

به گزارش خبرگزاری بسیج  از  کرمان ،جلسه شورای توسعه و برنامه‌ریزی استان کرمان با حضور علی زینی‌وند استاندار کرمان، ذبیح‌الله اعظمی نماینده مردم شهرستان‌های جیرفت و عنبرآباد در مجلس شورای اسلامی، سیدمصطفی آیت‌اللهی‌موسوی معاون امورعمرانی استاندار و جعفر رودری رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان در سالن شهید مرتضوی استانداری کرمان برگزار شد.

مهدی حسینی‌نژاد مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان کرمان در این جلسه اظهار داشت: 200 نفر نیروی بسیجی در طرح تشدید نظارت بر بازار در ایام نوروز با سازمان صمت در استان همکاری می‌کنند.

وی با بیان اینکه نیاز است در ایام پایانی سال و نوروز نظارت بر بازار بیشتر شود گفت: با توجه به کمبود نیرو، حضور بسیجیان و همکاری آنها با مجموعه بازرسان سازمان صمت بسیار ضروری است.

در این جلسه ذبیح‌الله اعظمی نماینده مردم شهرستان‌های جیرفت و عنبرآباد در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: بسیاری از مدیران استان برنامه مدون و مشخصی برای توسعه جنوب استان کرمان ندارند.

وی با بیان اینکه از مدیران درخواست دارم برنامه سال 1400 را عنوان کنند گفت: همدلی و همکاری و مشاوره با نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی بسیار راهگشا است و می‌توان از این راه مشکلات مردم را برطرف کرد.

منوچهر فلاح مدیر عامل شرکت گاز استان کرمان نیز در این جلسه اظهار داشت: گازرسانی به 8 شهر زهکلوت، ارزوئیه، فاریاب، عنبرآباد، گنبکی، ریگان، دوساری و شهر حر و 77 روستا در استان به پایان رسیده است.

وی با بیان اینکه در یکسال گذشته 13 شهر و 152 روستا در سطح استان کرمان گازدار شدند افزود: هزار و 200 میلیارد تومان پروژه گازرسانی در استان کرمان آماده افتتاح داریم و تمام این شهرها 100 درصد گازرسانی شدند.

مشاهده بیشتر

admin

پایگاه خبری بصیرت نو

دیدگاهتان را بنویسید

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا