معاون عملیات فرودگاهی اهواز؛ تلاش مهندسین فرودگاه های اهواز برای خدمت نوین به مسافران

معاون عملیات فرودگاهی اهواز از تلاش مهندسین فرودگاه های اهواز برای خدمت نوین به مسافران خبر داد.

به گزارش .خبرنگار بصیرت نو خوزستان، جعفر بروایه درآیین اولین نکوداشت مهندسین فرودگاه اهواز که صبح امروز در سالن پروازهای خارجی فرودگاه بین المللی شهید سلیمانی اهواز برگزار شد با تبریک زادروز خواجه نصیرالدین طوسی و روز مهندس به تمامی تلاشگران این عرصه، گفت: مهندس یعنی فهمیدن نظم جهان برای یافتن راه هایی که زندگی انسان ها را راحت کند؛ فهمیدن اینکه جهان چگونه کار می کند به همین مناسبت که مهندسان در فرودگاه شهید قاسم سلیمانی تمام تلاش خود را به کار گرفته اند تا راه هایی نو پیدا کنند که بتوانند سفر هموطنان عزیزمان را راحت تر و آرام تر کنند.

بروایه اظهار کرد : مهندسی یعنی فهم اینکه جهان را به تنهایی و با کمک تنها یک متخصص نمی توان بهتر ساخت.

وی با بیان اینکه مهندسی به معنای تلاش برای یافتن اشتباهات و استقبال از فهم خطاهاست، بیان داشت: مهندسی سبب تحقق اصلاح روندها می شود؛ مهندسی بدون جسارت و پذیرش اشتباهات و سعی بر اصلاح روندهای مهندسی نخواهد بود، در راستای همین رسالت مهندسی است که ما آماده شنیدن تمام انتقادات و نیازها به منظور بهبود روشها و‌روندها ‌و نیازسنجی های مداوم با هدف روز آمد کردن عملکردها هستیم.

معاون عملیات فرودگاهی فرودگاه بین المللی شهید سلیمانی اهواز گفت: مهندسی یعنی فهمیدن اینکه بهبود بهره وری و بهبود زیست اجتماعی مستلزم همکاری میان رشته ای است و همچنین درک روندهای درست این همکاری میان تخصص های گوناگون که هرکدام تلاش میکنند گامی کوچک در راه بهبود زیست اجتماعی بردارند؛ در این راستا این رسالت مهندسی است که در مجموعه فرودگاه اهواز به همکاری با مجموعه های دیگر همچون معاونت عمران استانداری، برق منطقه ای، مجموعه تحقیقاتی میوه های گرمسیری، اداره گاز اداره کل ابفا، مناطق نفتخیز، شهرداری، شرکت های مشاور و همه پیمانکاران در خدمت مردم باشد.

وی با اشاره به فعالیت هایی که در یکسال اخیر در معاونت عملیات فرودگاهی انجام شده، اظهار داشت: حدود ۴۵ پروژه بزرگ و کوچک در فرودگاه شهید قاسم سلیمانی اجرا شده است که از آن جمله می توان به تویض کامل سیستم روشنایی باند، تعویض کامل لایتینک اپروج نصب سیستم SFLS، محوطه سازی و بستر سازی محوطه سیستم ils، بهسازی و زیباسازی سالن ترانزیت، بهسازی کامل سیستم سرمایش افزایش فضا و بهسازی و زیباسازی پارتیشن های سالن و گیت های سپاه و پلیس اشاره کرد.

به گفته وی همچنین تعداد ۱۷۵ نفر نخل در محدوده فرودگاه کاشته شده و ۱۰۰ نفر دیگر نیز در هفته های آتی کاشته خواهند شد‌.

بروایه همچنین درخصوص آغاز دو پروژه بزرگ در فرودگاه شهید قاسم سلیمانی اهواز گفت: آماده سازی ترمینال خارجی قدیم بعنوان سالن ورود در اینده خیلی نزدیک و شروع پروژه محوطه سازی و خیابان بندی جلوی سالن از بزرگ ترین پروژه های ما به شمار می آید.

وی افزود: به پاس زحمات تمام همکاران؛ دست همه آن ها را می بوسم چراکه همه این پیشرفت هایی که بی شک می بینید همه با همت و مدیریت مهندس رزاز بوده و همچنان با این سرعت ادامه خواهد داشت.

معاون عملیات فرودگاهی فرودگاه بین المللی شهید سلیمانی اهواز تصریح کرد: به سرانجام رسیدن این پروژه ها میسر نمیشد مگر با همکاری و حمایت واحدهای مختلف از جمله معاونت توسعه و تیم زحمتکش ان معاونت عملیات هوانوردی علی الخصوص واحد it، اداره حراست و پلیس و سپاه فرودگاه که شبانه روزی کنار ما بوده اند. همچنین جا دارد از تک تک شرکت های هواپیمایی و شرکت های هندلینگ مستقر در فرودگاه نیز تقدیر و تشکر کنیم.

خبرنگار : معصومه مجدم

مشاهده بیشتر

admin

پایگاه خبری بصیرت نو

دیدگاهتان را بنویسید

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا