امید آفرینی رسانه ها مقدمه مشارکت حداکثری رسانه ها با امید آفرینی نقش اساسی در مشارکت حداکثری دارند

به گزارش پایگاه خبری بصیرت نو ؛ سجاد بهمئی مسیول بسیج رسانه خوزستان ۲۱ دیماه در جمع خبرنگاران ضمن گرامیداشت شهادت شهید غلامرضا رهبر و تشکیل بسیج رسانه به نقش رسانه و بسیج رسانه در مشارکت حداکثری با امیدآفرینی درسطح جامعه اشاره و افزودند: در بسیج رسانه با برگزاری اردوهای راویان پیشرفت صنعتی و برگزاری رویداد رسانه ای جام رسانه امید توانسته ایم یک جریان رسانه ای امید آفرین در سطح جامعه نهادینه نماییم.
وی افزود: باتوجه به انتخابات پیشرو و تاکید رهبر معظم انقلاب بر مشارکت حداکثری در انتخابات و صدور فرمان دعوت به مشارکت و اشاره به نقش رسانه ، به دنبال این هستیم که با روشنگری و استفاده از طرفیت رسانه های استان یک فضای مشارکت حداکثری در استان خوزستان ایجاد نماییم.
بهمئی نقش رسانه را در جامعه امروز یک نقش بی بدیل دانست و اظهار کرد که امروز در فضای رسانه نیاز به یک جبهه واحد رسانه ای قوی داریم که که الحمدلله با پیگیری انجام شده جبهه واحد رسانه ای انقلاب در جهت امید آفرینی تشکیل گردید و اولین جلسه با حضور ۱۰۰ مدیر و خبرنگار و عکاس رسانه ای برگزار شد.
بهمئی در پایان اظهار داشتند که ۲۴ دیماه همایش روز بسیج رسانه و اختتامیه جام رسانه امید که در ۳ محور جهاد تبیین ، جهاد خدمت و جهاد امید در تاریخ ۱۶ آذر برگزار گردید انجام و برگزیدگان معرفی و لوح تقدیر و هدایای خود را دریافت خواهند نمود.

مشاهده بیشتر

admin

پایگاه خبری بصیرت نو

دیدگاهتان را بنویسید

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا