فرآیند و روش اجرایی انتصاب کارکنان ابلاغ شد

معاون برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری اهواز فرآیند و روش اجرایی انتصاب کارکنان را ابلاغ کرد.

بصیرت نو خوزستان :به گزارش امور ارتباطات معاونت برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری اهواز، سعید فردانی هدف از این روش اجرایی را تشریح نحوه معرفی، انتخاب و انتصاب کارشناسان و مدیران متعهد و توانمند با رعایت اصل شایسته گزینی و همچنین نظام مند نمودن انتصابات در راستای افزایش سلامت اداری و رضایت مندی کارکنان بیان کرد.

وی ویژگی های این مستند که بازنگری نسخه قبلی است را اصلاح و خلاصه نمودن فرم معرفی کارکنان جهت تصدی پست های سازمانی، بهبود امتیاز بندی معیارهای انتصاب مدیران و تغییراتی در فلوچارت انتصاب مدیران و کارشناسان و … بیان کرد.

فرآیند و روش اجرایی انتصاب کارکنان توسط اداره نوسازی، تحول اداری و فناوری اطلاعات و مدیرکل سرمایه انسانی تهیه و بازنگری و پس از تایید توسط معاون برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی و مدیرکل نوسازی، تحول اداری و فناوری اطلاعات و تصویب توسط شهردار اهواز در تاریخ نوزدهم مهر ماه 1401 ابلاغ شد.

گفتنی است فرآیند و روش اجرایی انتصاب کارکنان و فرم های مربوطه در سایت معاونت برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی به آدرس https://planning.ahvaz.ir قسمت مستندات سیستم مدیریت کیفیت بارگذاری شده است.

مشاهده بیشتر

admin

پایگاه خبری بصیرت نو

دیدگاهتان را بنویسید

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا