برگزاری جلسه طرح توسعه مناطق ویژه پتروشیمی با حضور سازمان بسیج مهندسین صنعت و معدن خوزستان ، مدیرعامل منطقه ویژه پتروشیمی و شرکت شهرکهای صنعتی استان

 جلسه طرح توسعه مناطق ویژه پتروشیمی با حضور سازمان بسیج مهندسین صنعت و معدن خوزستان ، مدیرعامل منطقه ویژه پتروشیمی و شرکت شهرک های صنعتی استان برگزار شد . 

بصیرت نو خوزستان: به گزارش روابط عمومی سازمان بسیج مهندسین صنعت و معدن خوزستان، مسئول سازمان بسیج مهندسین صنعت و معدن خوزستان گفت : این جلسه در خصوص ایجاد منطقه ویژه پتروشیمی و طرح توسع این مناطق در استان خوزستان تشکیل شد .

زاهدی نیا عنوان کرد : برزگر به عنوان مدیرعامل مناطق ویژه پتروشیمی خوزستان طرح توجیهی و توسعه منطقه و ظرفیتهای پیش رو در خصوص تولید و افزایش اشتغال را ارائه کرد.

وی افزود : شرکت شهرک های صنعتی استان نیز آمادگی خود را جهت اجرایی نمودن این طرح و افزایش اشتغال استان اعلام نمود.نقشه راه مشخص و سازوکار اجرایی نمودن طرح مطرح گردید.

مسئول سازمان بسیج مهندسین صنعت و معدن خوزستان گفت : مقرر شد این سازمان بعنوان تسهیل گر، موانع و مشکلاتی که برای ایجاد این طرح وجود دارد را دنبال کند تا با ایجاد منطقه ویژه پتروشیمی بتوان رونق تولید و افزایش اشتغال در استان را پدید اورد .

زاهدی نیا عنوان کرد: با هماهنگی و تعامل تمامی دستگاه های متولی در سطح استان ،ان شاالله با اجرای این طرح تحولی بزرگی در افزایش اشتغال نیروهای بومی استان خواهیم داشت.

مشاهده بیشتر

admin

پایگاه خبری بصیرت نو

دیدگاهتان را بنویسید

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا