کسب ششمین عنوان رتبه برتر اشراف کلی سپاه ولی عصر(عج) خوزستان(این بار) در جشنواره مالک اشتر قرارگاه مرکزی امام حسین (ع)

به گزارش پایگاه خبری بصیرت نو؛ جشنواره مالک اشتر با هدف توسعه فرهنگ شایسته‌ سالاری از طریق معرفی سازمان‌ها ، نیروها ، فرماندهان و مدیران موفق‌ تر و الگو نمایی برای رشد و تعالی سازمانی و فردی در نیرو های مسلح و در راستای تحقق تدابیر فرماندهی معظم کل قوا مبنی بر رشد و تعالی فرماندهان و مدیران و کادرسازی در مجموعه نیروهای مسلح همه ساله در نیروهای مسلح برگزار می‌شود.

سرهنگ سعادت فرد دبیر اشراف فرماندهی سپاه ولیعصر عصر(عج) خوزستان ضمن قدردانی از منتخبین این دوره از جشنواره ، به خصوص از اهتمام و حمایت ها و پشتیبانی های سردار فرماندهی محترم سپاه استان و فرماندهی محترم لشکر عملیاتی از مجموعه اشراف فرماندهی و همچنین شبکه اشراف فرماندهی درستاد سپاه و گردان های امام حسین(ع) و گردان های امام علی(ع) و همچنین کلیه معاونین که با تلاش و کوشش خود باعث ارتقا وضعیت و کسب رتبه اول استان شده اند تقدیر و تشکر کردند.

ایشان تاکید کرد: فرآیند شناسایی رده‌ ها ، فرماندهان و مدیران موفق توسط اشراف کلی قرارگاه مرکزی امام حسین(ع) و کارگروه ارزیابی قرارگاه صورت می‌گیرد که بر این اساس استان خوزستان توانست سه رتبه اولی کسب نماید و دبیر اشراف فرماندهی استانی سپاه ولی عصر(عج) برای سومین سال متمادی موفق به کسب رتبه اول در سطح سپاه های استانی و قرارگاه مرکزی امام حسین(ع) شدند و اشراف فرماندهی در جشنواره مالک اشتر سال ۱۴۰۱ که حاصل جمع بندی عملکرد سال ۱۴۰۰ میباشد حائز سه رتبه اول شده است که شامل دبیر اشراف برتر در ستادکل سپاه ، دبیر اشراف برتر سازمان بسیج و دبیر اشرف برتر قرارگاه مرکزی امام حسین(ع) می باشد.

وی بیان کرد: در جشنواره مالک اشتر سال ۱۴۰۲ که حاصل جمع بندی عملکرد سال ۱۴۰۱ میباشد نیز حائز کسب دو رتبه برتر شده است که شامل دبیر اشراف برتر در سطح سازمان بسیج و دبیر اشراف برتر در سطح قرارگاه مرکزی امام حسین (ع) می باشد.

دبیر اشراف فرماندهی عنوان کردند: اشراف یک فناوری و هنر راهبردی فوق‌ العاده ارزشمند و استثنایی است که به ابتکار فرمانده معظم کل قوا راه‌اندازی شده است.

سرهنگ سعادت فرد در پایان خاطر نشان کرد: یکی از دلایل این موفقیت را واقعیت گرایی ، صداقت ، هماهنگی و تعامل ، آسیب شناسی ، یافتن راهکارها ، تخصیص منابع ، نظارت دقیق و مستمر و حرکت برابر برنامه دانست که از جمله الزامات اقدام اشراف است.


مشاهده بیشتر

admin

پایگاه خبری بصیرت نو

دیدگاهتان را بنویسید

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا