نشست صمیمانه مدیر کل حفاظت محیط زیست با مسئول سازمان بسیج رسانه‌ خوزستان

به گزارش پایگاه خبری بصیرت نو؛ در نشست صمیمانه‌ای که با حضور مدیر کل حفاظت محیط زیست، و مسئول بسیج رسانه استان خوزستان ، برگزار شد، بر ضرورت در آگاهی رسانی صحیح و شفاف و ترویج فرهنگ محیط زیستی تاکید به عمل آمد.

مدیر کل محیط زیست اذعان داشت: باید مردم در جریان اقداماتی که سود حاصل از آن به خود آنان برای رفاه و تداوم زندگی بر می گردد قرار بگیرند و حیف است که اطلاع رسانی نشود و عملکردهای خوب دولت انقلابی را بیان نکنیم. قطعا اگر مردم از این اقدامات آگاه بشوند به مسائل زیست محیطی توجه بیشتری خواهند کرد.


میرشکاری افزود: اگر مردم بطور شفاف در بطن اقدامات محیط زیستی و تاثیر آن بر سلامت جامعه و زیست بوم خود آگاه شوند قطعا در کنار حافظان محیط زیست قرار می گیرند.

مسئول سازمان بسیج رسانه ای استان خوزستان نیز ضمن اشاره به انعقاد تفاهنامه فی مابین در آینده نزدیک اظهار داشت: امید است که امضا این تفاهم نامه باعث گسترش سطح اگاهی،دانش و بینش زیست محیطی در تمام سطوح و اقشار جامعه بویژه اصحاب رسانه گردد

این مقام مسئول ادامه‌ داد: در صورت ارائه برنامه از سوی محیط زیست بسیج رسانه اعلام آمادگی دارد که علاوه بر حمایت از محیط زیست در آگاهی رسانی صحیح و شفاف و ترویج فرهنگ محیط زیستی نیز مشارکت کند.


سجاد بهمئی ، همچنین اظهار داشت : تمام تلاش خود را برای باز نشر خدمات دولت در حوزه محیط زیست و آگاه رسانی و نهادینه کردن فرهنگ محیط زیستی خواهیم کرد.

وی همچنین با اشاره به جشنواره رسانه ای ابوذر اظهار کرد: سال جاری قالبی با محتوای پیوند محیط زیست و رسانه اضافه خواهد شد که اصحاب رسانه بتوانند تولید محتوا فرهنگ محیط زیستی را کار و منتشر کنند.

مشاهده بیشتر

admin

پایگاه خبری بصیرت نو

دیدگاهتان را بنویسید

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا