استاندار خوزستان؛کادر بهداشت و درمان سلامت جامعه را تضمین می‌کند

استاندار خوزستان بر ضرورت پوشش گسترده‌تر خدمات بیمه‌ای تأکید کرد و گفت: به دلیل هزینه‌های بالای درمان بیماران خاص لازم است تا پوشش بیمه‌ای گسترده‌تری در این راستا داشته باشیم.

بصیرت نو خوزستان : به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری خوزستان، محمدرضا رضایی، سرپرست بیمه سلامت خوزستان امروز دوشنبه ۲۵ مهرماه با صادق خلیلیان، استاندار خوزستان دیدار و گفت‌و گو کرد.

در ابتدای این دیدار استاندار خوزستان ضمن تبریک هفته سلامت بر ضرورت پوشش گسترده‌تر خدمات بیمه‌ای تأکید کرد و اظهار داشت: به دلیل هزینه‌های بالای درمان بیماران خاص لازم است تا پوشش بیمه‌ای گسترده‌تری در این راستا داشته باشیم.

خلیلیان با بیان اینکه کادر بهداشت و درمان سلامت جامعه را تضمین می‌کند؛ عنوان داشت: کادر بهداشت و درمان در راستای تأمین سلامت جامعه فعالیت‌های ارزنده‌ای داشته است که جای تشکر و قدردانی دارد.

وی با اشاره به فعالیت‌های انجام شده از سوی سازمان بیمه سلامت استان تصریح کرد: سازمان بیمه سلامت وظایف گسترده و حیاتی دارد که خوشبختانه بیمه سلامت استان خوزستان به طور نسبی طی یکسال اخیر روند خوبی را طی کرده است.

استاندار خوزستان در پایان با بیان اینکه دولت سیزدهم درصدد است تا هزینه‌های درمانی مردم را به طور کامل تحت پوشش بیمه قرار دهد؛ گفت: امیدواریم که پوشش‌های بیمه‌ای گسترده‌تر شود تا مردم از خدمات آن بهره‌مند شوند.

مشاهده بیشتر

admin

پایگاه خبری بصیرت نو

دیدگاهتان را بنویسید

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا