یک روز به اربعین مانده نزدیک به ۷۰ درصد زائران به کشور برگشته اند

سردار باقری گفت: تاکنون مشکلی در حمل و نقل زائران وجود نداشته است و باتوجه به این که نزدیک به ۷۰ درصد زائران به کشور برگشته اند، این نیز کار حمل و نقل را تسهیل بخشیده است

به گزارش قرارگاه رسانه ای شهدای رسانه خوزستان ؛ سردارنعمت الله باقری جانشین فرماندهی سپاه حضرت ولی‌عصر(عج) خوزستان امروز( ۱۳ شهریورماه) به همراه سجاد بهمئی رییس سازمان بسیج رسانه خوزستان از پایانه مرزی شلمچه و نحوه خدمات رسانی به زائران در آستانه اربعین بازید کرد.
بنابرهمین گزارش سردار باقری در جمع خبرنگاران بسیج رسانه با تسلیت اربعین حسینی، اظهارکرد: امسال در ایام محرم علی رغم تمام کارشکنی های دشمنان حمهوری ایران اسلامی، انقلاب و ائمه، همان طور که مقام معظم رهبری تاکید داشتند، محرم بسیار پرشورتری نسبت به سال گذشته داشتیم.
وی ادامه داد: دشمنان ما که در حوزه جنگ سرد و نیمه سرد دچار شکست‌های پی در پی از سوی جمهوری اسلامی ایران شدند، بنای آن ها بر جنگ نرم، شناختی و ترکیبی بود؛ امروز بهترین سلاح برای مقابله با جنگ جدید دشمن، می تواند بحث اربعین حسینی باشد. دشمن بسیار تلاش کرد امسال اربعین و محرم و صفر ما را باتوجه به حوادث گذشته به حاشیه ببرد و کمرنگ کند اما نتواست. خدا را شکر هم در ایام محرم و هم اربعین تا به امروز بر اساس آمار تردد از مرزهای استان، نزدیک به ۲۰ درصد با افزایش تردد زائران ایرانی و بیش از ۵۰ درصد با افزایش تردد زوار خارجی مواجه بوده ایم. ضمن این که تردد روان بوده و مشکلی وجود ندارد.
جانشین فرماندهی سپاه حضرت ولی‌عصر(عج) خوزستان گفت: در حوزه خدمات رسانی هم در مرزهای کشور، مشکل خاصی نیست و در عراق نیز که بیش از ۱۴ میلیون نفر به این کشور از کشورهای مختلف سفر داشته اند، در حوزه های مختلف مشکلی وجود نداشته است. خدمات رسانی در دو مرز خوزستان به سهولت انجام می شود و مشکل اتباع هم حل شد.
وی عنوان کرد: از طریق مرزهای چذابه و شلمچه نیز نزدیک به ۷۰ درصد زائران به کشور برگشته اند که مابقی طی فردا و دو روز آینده باز می‌گردند. همچنین خدمات دهی به زوار ادامه دارد و تلاش ما این است که خدماتی که از سوی دولت و خیرین انجام می شود تا یکی دو روز بعد از اربعین ادامه داشته باشد.
باقری گفت: همچنین تاکنون مشکلی در حمل و نقل زائران وجود نداشته است و باتوجه به این که نزدیک به ۷۰ درصد زائران به کشور برگشته اند، این نیز کار حمل و نقل را تسهیل بخشیده است.

مشاهده بیشتر

admin

پایگاه خبری بصیرت نو

دیدگاهتان را بنویسید

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا