صبح امروز؛ بدرقه باشکوه پیکر شهدای مدافع‌ امنیت در خوزستان

صبح امروز؛ بدرقه باشکوه پیکر شهدای مدافع‌ امنیت در خوزستان

به گزارش پایگاه خبری بصیرت نو؛ مراسم وداع با شهیدان مدافع نظم و امنیت با حضور مردم، خانواده‌های شهدا و مسوولان استان خوزستان امروز در حسینیه حضرت زهرا (س) واقع در ستاد فرماندهی انتظامی خوزستان برگزار شد.
این مراسم که با حضور گسترده و پرشور اقشار مختلف مردم شهرستان اهواز همراه بود، کارکنان نیروی انتظامی، خانواده‌های معظم شهدا، ایثارگران و مردم در کنار پیکر مطهر این شهیدان با مداحی مداحان اهل بیت (ع) به مرثیه سرایی در سوگ این ۲ شهید بزرگوار پرداختند.
وداع با این ۲ شهید فضای اهواز را توام با معنویت کرد و عوامل نیروی انتظامی و گروه‌های مختلف مردم بار دیگر با آرمان‌های نظام جمهوری اسلامی، امام راحل و رهبری تجدید میثاق کردند.حضور اقوام و عشایر استان خوزستان به خصوص سران عشایر بختیاری و شیوخ عرب و همه لباس قومیت خود را به تن داشتند در این مراسم نمایان بود.
نمایندگان مردم استان در مجلس خبرگان رهبری، معاونین استانداری خوزستان، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران، فرماندهی انتظامی خوزستان، دادستان خوزستان و دیگر مسئولان در این مراسم حضور داشتند.
ستوان یکم «علی غلامی» و ستوان سوم «سلمان غریبی» روز گذشته در اجرای حکم دستگیری سارقان مسلح در روستای «بیشه شیرین» ایذه وارد عمل شدند که در این عملیات ضمن به هلاکت رساندن سارق به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.

مشاهده بیشتر

admin

پایگاه خبری بصیرت نو

دیدگاهتان را بنویسید

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا