برگزاری جلسه راهبردی جهاد تبیین در حوزه مدارس خوزستان

جلسه راهبردی جهاد تبیین در حوزه مدارس خوزستان بر مبنای فرهنگ دفاع مقدس و ایران قوی با حضور مسئول بسیج دانش آموزی خوزستان و چند استاد درس آشنایی با دفاع مقدس در اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خوزستان برگزار شد.

بصیرت نو خوزستان: به گزارش روباط عمومی اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خوزستان ، جلسه راهبردی جهاد تبیین در حوزه مدارس خوزستان بر مبنای فرهنگ دفاع مقدس و ایران قوی امروز با حضور مسئول بسیج دانش آموزی خوزستان و چند استاد درس آشنایی با دفاع مقدس در اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خوزستان برگزار شد.

سردار «عبدالرضا مرادحاجتی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خوزستان در این جلسه اظهار داشت: تغییر و تحول اساسی در برخی راهبردهای حوزه پرورشی به خصوص در بدنه آموزش و پرورش از ضروریات است.

وی افزود: یکی از درس هایی که سال ها از آن غفلت شده، آمادگی دفاعی است که در این درس، نسل نوجوان و جوان ما باید با الفبای رزم آشنا شوند و همچنین ابهامی در خصوص دوران حماسه ساز دفاع مقدس در ذهن شان باقی نماند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خوزستان گفت: کشوری که همیشه مورد تهاجم های مختلف و طمع دشمنان و استکبار جهانی است نباید از آموزش و پرورش همه جانبه نسل های متمادی اش غافل شود چرا که تقویت روح حماسه و ایثار است که باعث می شود ارتش بعث عراق و ده ها کشور ابرقدرت حامی اش نتوانند حتی یک وجب از خاک کشور را تصرف کنند.

سردار مرادحاجتی متذکر شد: درس آمادگی دفاعی فرصتی است که پیشکسوتان دفاع مقدس با نسل امروز و دانش آموز ما دوست و نزدیک شوند و حلقه انتقال فرهنگ عاشورایی دفاع مقدس را مستحکم تر کنند.

مشاهده بیشتر

admin

پایگاه خبری بصیرت نو

دیدگاهتان را بنویسید

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا