مراسم استقبال از پیکر پاک هشت شهید گمنام دوران دفاع مقدس با حضور مردم همیشه در صحنه اهواز برگزار شد

به گزارش بصیرت نو ؛ مراسم استقبال از پیکر پاک هشت شهید گمنام دوران دفاع مقدس با حضور مردم همیشه در صحنه اهواز، خانواده معظم شهدا و ایثارگران و جمعی از مسئولان در فرودگاه شهید «حاج قاسم سلیمانی» اهواز برگزار شد.

مراسم استقبال از پیکر پاک هشت شهید گمنام دوران دفاع مقدس صبح امروز با حضور نماینده ولی فقیه در خوزستان و امام جمعه اهواز، فرماندهان ارشد نظامی و انتظامی استان، مردم همیشه در صحنه اهواز، خانواده معظم شهدا و ایثارگران و جمعی از مسئولان در فرودگاه شهید «حاج قاسم سلیمانی» اهواز برگزار شد.

پیکرهای مطهر این شهیدان از فرودگاه بین‌المللی اهواز تا معراج شهدای اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان تشییع شدند.

سردار «عبدالرضا مرادحاجتی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان در حاشیه این مراسم اظهار داشت: از مجموعه شهدای گمنام که امروز سرزمین حماسه و ایثار را منور کردند، پیکر مطهر یک شهید ۱۹ ساله که در عملیات والفجر یک به شهادت رسید و در منطقه فکه تفحص شد در پالایشگاه بیدبلند آرام خواهد گرفت.

وی افزود: همچنین شرکت پتروشیمی امیرکبیر ماهشهر میزبان یک شهید گمنام ۱۸ ساله خواهد بود که در کربلای ۴ به شهادت رسید و در منطقه ام الرصاص تفحص شد.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان گفت: یکی از شهدا که ۱۸ سال سن دارد و در عملیات خیبر به شهادت رسیده و در جزیره مجنون تفحص شده نیز شرکت فولاد اکسین را به عطر وجود خود معطر خواهد کرد و یکی دیگر از نقاطی که در اهواز میزبان شهید گمنام خواهد بود، پارک صداقت منطقه باهنر است که میزبان یک شهید ۱۹ ساله خواهد بود.

سردار مرادحاجتی یادآور شد: پادگان هوانیروز مسجدسلیمان، اردوگاه شهید فرهانیان آبادان، پادگان دژ ارتش در خرمشهر و منطقه ویژه پتروشیمی ماهشهر نیز میزبان ۴ شهید گمنام دیگر خواهند بود که متعاقبا جزئیات مراسمات تشییع و تدفین این شهدای گرانقدر در نقاط مختلف استان را از طریق رسانه‌ها به اطلاع عموم خواهیم رساند.

مشاهده بیشتر

admin

پایگاه خبری بصیرت نو

دیدگاهتان را بنویسید

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا