مشاور امور بانوان و خانواده فرمانداری اهواز خبر داد: برگزاری اولین همایش ملی جایگاه زن در فرهنگ و سبک زندگی ایرانی اسلامی

مشاور امور بانوان و خانواده فرمانداری اهواز گفت : اولین همایش ملی جایگاه زن در فرهنگ و سبک زندگی ایرانی اسلامی در اهواز برگزار می شود.

به گزارش بصیرت نو خوزستان، حسن پور شامگاه چهارشنبه 16 فروردین ماه در گفت و گو با خبرنگاران گفت: این همایش ملی یکم خرداد همزمان با ولادت حضرت معصومه(ص) به همت دفتر اموربانوان و خانواده فرمانداری اهواز و با همکاری دفتر اموربانوان دانشگاه شهید چمران برگزار می شود.

وی ادامه داد:این همایش باهدف تبیین سبک زندگی ایرانی _ اسلامی با رویکرد معرفی الگوی سوم زن مسلمان در بخش های علمی _ پژوهشی و فرهنگی برگزار می گردد.

مشاور امور بانوان و خانواده فرمانداری اهواز ، زنان و آسیب های اجتماعی، زنان و مطالعات فرهنگی، زنان، سیاست و جمعیت، زنان و آموزش عالی، زنان، اقتصاد، فقر و نابرابری اجتماعی، زنان، فرهنگ، هنر و سبک زندگی، زنان، مسائل اقتصادی و رفاهی، زنان و مسائل جامعه ایرانی، زنان و حقوق، زن و سبک زندگی ایرانی اسلامی را محورهای موضوعی این همایش ملی عنوان کرد.

وی افزود: آسیب شناسی مسائل اجتماعی زنان و خانواده، نقش مدیریت زنان در تعاملات اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی جامعه، و تعیین سبک زندگی ایرانی اسلامی با رویکرد الگوی سوم زن مسلمان محورهای ویژه این همایش است.

حسن پور در پایان گفت: دبیرخانه اجرایی این همایش دفتر اموربانوان و خانواده فرمانداری اهواز است و علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر به آدرس زیر https://conf.scu.ac.ir/confwls2023/fa مراجعه کنند.

مشاهده بیشتر

admin

پایگاه خبری بصیرت نو

دیدگاهتان را بنویسید

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا