انعقاد تفاهم نامه همکاری مابین روابط عمومی شرکت توزیع برق خوزستان و سازمان بسیج رسانه استان

به گزارش پایگاه خبری بصیرت نو؛ مدیر روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان خوزستان گفت: این شرکت با بسیج رسانه استان خوزستان در زمینه نقش رسانه در مدیریت بهینه برق تفاهمنامه همکاری امضا کردند.

کامران حدادی در نشست با مسئولان بسیج رسانه استان خوزستان به نقش مهم این نهاد در فرهنگ سازی پرداخت و اظهار داشت: بسیج رسانه که در عرصه‌های اطلاع رسانی از طریق مطبوعات، خبرگزاری‌ها، رسانه‌های دیداری، شنیداری و مکتوب فعالیت می‌کند ، می‌تواند در فرهنگ سازی نقش آفرینی کند.

وی، با اشاره به انعقاد تفاهم‌نامه با بسیج رسانه با موضوع فرهنگ سازی در زمینه مصرف بهینه برق، تصریح کرد: با توجه به ظرفیت ارزشمند رسانه‌ها در مدیریت مصرف برق، این تفاهم‌نامه می‌تواند گامی بلند برای رعایت الگوی مصرف و  کاهش مصرف برق در بخش‌های خانگی، تجاری و صنعتی استان خوزستان  باشد.

سخنگوی شرکت توزیع نیروی برق استان خوزستان ، این استان را در بخش مصارف خانگی از استان‌های با مصرف بالا در کشور دانست و با اشاره به افزایش گرما در خوزستان افزود: در این زمینه فرهنگ سازی مدیریت مصرف بیش از هر زمان دیگری ضرورت است.

حدادی  افزود: مدیریت مصرف برق به معنی اعمال محدودیت برای مشترکان نبوده بلکه به کارگیری راه کارهایی است که می تواند منجر به کاهش چشمگیر مصرف برق مشترکان شود.

گفتنی است، این تفاهم نامه شامل تفاهم و همکاری در  جریان سازی رسانه ای، استفاده از ظرفیت های رسانه ای در جهت کاهش مصرف و صرفه جویی در مصرف ، امید آفرینی و همچنین برگزاری دوره های آموزشی سواد رسانه ای و دوره خبرنگاری تخصصی صنعت برق و برگزاری اردوهای راویان پیشرفت است

مشاهده بیشتر

admin

پایگاه خبری بصیرت نو

دیدگاهتان را بنویسید

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا