جانشین فرمانده بسیج مستضعفین کشور؛

۶۰ کشور دنیا برای انجام جراحی های پزشکی به ایران سفر می کنند

به گزارش پایگاه خبری بصیرت نو؛ جانشین فرمانده بسیج مستضعفین کشور گفت: ایران در اغلب عرصه ها جز کشور های برتر است به طوری که بیش از ۶۰ کشور دنیا برای انجام عمل های جراحی پزشکی به ایران سفر می کنند.

سردار سید عیسی قریشی در حاشیه اختتامیه جام رسانه امید در دانشگاه انقلاب اسلامی تهران اظهار کرد: برگزاری جام رسانه امید کمک ارزشمندی برای جهاد تبیین و مطلع شدن مردم از دستاوردهای ارزشمند ملت ایران و انقلاب اسلامی است.

او افزود: یکی از دستاوردهای ارزشمند ملت ایران و انقلاب اسلامی، ایجاد روحیه خودباوری و اعتماد به نفس در اندیشمندان است که این انگیزه را پیدا کردند که در راستای پیشرفت های ایران گام های اساسی بردارند.

جانشین فرمانده بسیج مستضعفین کشور تصریح کرد: اطلاع رسانی و مطلع کردم مردم و کشورهای دنیا از پیشرفت های جمهوری اسلامی به آنها امید می بخشد و برای جهادگران عرصه پیشرفت انگیزه ایجاد می‌کند.
سردار قریشی گفت: الان وقتی از مردم سوال کنید نمی دانند که ما در اغلب عرصه ها جز کشور های برتر دنیا هستیم به طور مثال اکنون از بیش از ۶۰ کشور دنیا برای انجام عمل های جراحی مختلف پزشکی به ایران سفر می کنند در حالی که تا قبل از انقلاب اسلامی چنین نبود.

او با بیان این که ایران اکنون جز سه کشور برتر دنیا در عرصه سد سازی است، ادامه داد: جام رسانه امید کمک موثری به جهاد تبیین و پیشرفت و موفقیت های ایران است.

جانشین فرمانده نیروی مقاومت بسیج مستضعفین کشور گفت: ارتباط بین رسانه و عرصه های تولید و علم و فناوری ضعیف است و البته بسیج رسانه درایت راستا گام برمی دارد که این بیوند را بین آنها قوی تر کند.

سردار قریشی افزود: جام رسانه امید مدتهاست که شکل گرفته و قرار است در کنار نخبگان و دانشمندان و جهادگران عرصه علم و فناوری پیشرفت های جمهوری اسلامی با تلاش های جوانان دانشمند آشنا شوند و این امیدواری را در دل مردم شعله ورتر کنند و این انگیزه را به نخبگان می دهد که تلاش بیشتری را به منصه ظهور برسانند.


#جام_رسانه_امید
#پیشرفت_ایران
#خوزستان_قهرمان
#خوزستان_سربلند

مشاهده بیشتر

admin

پایگاه خبری بصیرت نو

دیدگاهتان را بنویسید

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا