در آستانه کنگره ملی ۲۴ هزار شهید خوزستان اکران نمایش آستان عشق آغاز شد

به گزارش پایگاه خبری بصیرت نو؛ اکران نمایش آستان عشق در آستانه کنگره ملی ۲۴ هزار شهید استان خوزستان در اهواز آغاز شد.

نمایش بزرگ آستان عشق که روایت بازگشت به فطرت انسان است با همت سپاه ولیعصر(عج) خوزستان تهیه شده است، چهارشنبه شب در محل کنگره شهدای خوزستان آغاز شد.

این نمایش به مدت ۱۰ شب به صورت زنده روی آنتن می رود و طبق برنامه ریزی های انجام شده ، بیش از ۱۰ هزار نفر بیننده این نمایش خواهند بود که ۷۰ درصد آنان از کلانشهر اهواز و ۳۰ درصد از شهرستان های دیگر دعوت شده اند.

همچنین در آستانه کنگره ملی ۲۴ هزار شهید خوزستان، ویژه برنامه های مختلفی در راستای فرهنگ ایثار و مقاومت اهل بیت (ع)، مظلومیت ائمه اطهار، مجاهدت های رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس و همچنین رشادت های مدافعان حرم و گرامیداشت شهدای فلسطین اجرا خواهد شد.

سامانه http://NAMATICKET.IR نیز برای ثبت‌نام تماشای این نمایش تعریف شده و علاقه‌مندان با نام نویسی و درج کدملی از سوم اسفندماه می‌توانند اقدام به ثبت‌نام کنند.

فرمانده سپاه ولیعصر (عج) خوزستان در آئین افتتاحیه نمایش آستان عشق ، ضمن تشکر از عوامل نمایش اظهار داشت: در آئین استقبال از کنگره سرداران شهید و ۲۴ هزار شهید استان خوزستان ، لازم بود کار فاخری در شأن این استان شهیدپرور انجام شود که این نمایش بزرگ با تلاش و همت نماینده ولی فقیه در استان ، استاندار خوزستان و دستگاه‌های خدمت‌رسان استان ، آغاز شد و جا دارد از تمامی بازیگران این نمایش قدردانی کنیم.

سرتیپ پاسدار حسن شاهوارپور نمایش آستان عشق را یک حرکت بزرگ فرهنگی در استقبال از کنگره سرداران شهید و ۲۴ هزار شهید استان خوزستان عنوان کرد: در نخستین شب از این نمایش شاهد حضور هزاران نفر از اقشار مختلف جامعه بودیم که بر شکوه و عظمت این نمایش و فرهنگ عاشورایی مردم شریف خوزستان افزود.

وی پیرامون نمایش آستان عشق ادامه داد: به منظور نمایش جلوه های زیبای دفاع مقدس و همچنین بیان تاریخ انبیاء و اولیای خدا از آدم تا خاتم و با هدف ایجاد نشاط و امید آفرینی و یادآوری باورهای دینی ، با تلاش جهادی و شبانه روزی نمایش آستان عشق تهیه شده و به روی صحنه می رود.

فرمانده سپاه ولیعصر (عج) یادآور شد: این نمایش قرار است به مدت ۱۰ شب برگزار شود و ۱۷ اسفندماه نیز دومین کنگره ملی شهدای خوزستان آغاز می شود.

یادآوری می شود در حاشیه نمایش آستان عشق موکب‌های خدمت‌رسان در طول مسیر منتهی به محل برگزاری نمایش مستقر شدند و حال و هوای ایام اربعین را بار دیگر برای مردم شهیدپرور خوزستان تکرار کردند.

مشاهده بیشتر

admin

پایگاه خبری بصیرت نو

دیدگاهتان را بنویسید

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا