به همت بسیج رسانه استان خوزستان اردوی راهیان نور و راهیان پیشرفت با همکاری شرکت توزیع برق استان در شهرستان آبادان برگزار شد

به گزارش پایگاه خبری بصیرت نو ؛  با حضور مسئول سازمان بسیج رسانه استان خوزستان ، خبرنگاران ، روزنامه نگاران و مدیر مسئولان رسانه های خبری و مدیر توزیع برق شهرستان آبادان و هیات همراه و به همت بسیج رسانه استان خوزستان اردوی راهیان نور و راویان پیشرفت با همکاری شرکت توزیع برق استان در شهرستان آبادان برگزار شد.

مسئول سازمان بسیج رسانه استان خوزستان با اشاره به اهداف این اردو گفت: هدف از این اردو این بود که اصحاب رسانه و خبرنگاران با حضور در یادمان شهدای والفجر ۸ با سیره و منش شهدا آشنا شوند و همچنین در زمینه دستاوردهای انقلاب اسلامی از تمام ظرفیت های رسانه ای جهت انعکاس اخبار امید آفرین استان خوزستان استفاده کنیم.

سرگرد سجاد بهمئی افزود: امروز در منطقه اروند از یادمان شهدای والفجر هشت که محل برگزاری یکی از بزرگترین و پیچیده ترین عملیات سِری ما در جنگ و دفاع مقدس بود ، بازدید شد و خبرنگاران ما با حضور در این اردو تلفیقی از اردوی راهیان پیشرفت و اردوی راهیان نور را به وجود آوردند.

وی افزود: امروز ، ما به عنوان سربازان جنگ نرم با حضور در منطقه جنگ سخت به دنبال این هستیم که مانند سربازان جنگ سخت که در جبهه ها حضور داشتند ما هم باید در جنگ نرم به عنوان یک سرباز واقعی در مقابل جنگ نرم و جنگ ترکیبی دشمن عمل نمائیم.

مسئول بسیج رسانه استان خوزستان با اشاره به اینکه این دَهمین اردوی راویان پیشرفت است ادامه داد: تا پایان سال و قبل از ماه مبارک رمضان سه اردوی دیگر در مناطق عملیاتی و صنعتی با هدف پوشش عظمت حضور مردم و سایر اقشار در اردوی راهیان نور و همچنین به تصویر کشیدن دستاورد های صنعتی نظام انجام خواهد شد.

وی درپایان برنامه از زحمات شرکت توزیع برق استان و توزیع برق آبادان بابت میزبانی و هماهنگی این برنامه تشکر نمودند.

مشاهده بیشتر

admin

پایگاه خبری بصیرت نو

دیدگاهتان را بنویسید

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا