مدیرعامل شرکت لوله سازی : افزایش ۶۰ درصدی تولید در شرکت لوله‌سازی اهواز‌ ‌

مدیرعامل شرکت لوله‌‌سازی اهواز گفت: این شرکت‌ در چهار ماه گذشته سال جاری در عملیات تولید لوله ۵۲ درصد و در عملیات پوشش لوله بیش از ۸۰ درصد‌‌ افزایش تولید داشته است.

به گزارش بصیرت نو خوزستان |  هوشنگ احمدی سرصحرا در حاشیه بازدید اصحاب رسانه از خط تولید شرکت لوله سازی اهواز در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: شرکت لوله سازی اهواز با قدمتی بیش از 50 سال یکی از شرکت‌های اصلی تولیدی کشور است که در حیات انرژی و‌ صنعت نقش به سزایی را طول سالیان ایفا کرده است.

 

وی با بیان اینکه شرکت لوله سازی اهواز دو عملیات ساخت و پوشش لوله‌ را دنبال می‌کند، افزود: این شرکت در چهار ماه گذشته در عملیات تولید لوله 52 درصد و در عملیات پوشش لوله بیش از 80 درصد‌‌ افزایش تولید داشته که در مجموع ‌60 درصد افزایش تولید نسبت به مدت مشابه سال قبل رقم خورده است.

 

سرصحرا با بیان اینکه ظرفیت اسمی تولید در شرکت لوله سازی اهواز ‌حدود 800 هزار تن در سال است، گفت: شرکت‌ لوله سازی در طول سال مالی گذشته 93 هزار تن تولید داشت، اما از ابتدای سال تاکنون با 102 هزار تن تولید‌، رکورد 12 ماهه گذشته شکسته شد.

 

وی‌ تصریح کرد: حجم تولید‌ لوله از ابتدای سال تاکنون حدود 500 کیلومتر است و در بخش پوشش لوله نیز ‌240 کیلومتر معادل 700 هزار متر مربع افزایش صورت گرفت.

 

وی‌ با اشاره به اقداماتی که در حوزه مسئولیت های اجتماعی این شرکت انجام شد، گفت: طبق جلساتی با سهامداران که تشکیل شد حل کردن مشکلات پرسنل شرکت‌ لوله‌ سازی اهواز در اولویت قرار گرفت که در مرحله اول مشکلات بیمه تکمیلی و بسته های حمایتی پرسنل مقرر شد حل بشود.

 

سرصحرا ادامه داد:  همچنین در مرحله دوم مسئولیت های اجتماعی، مشکلات شهر و فضایی پیرامونی شرکت مورد بررسی گرفت .

 

وی با بیان اینکه پرسنل شرکت لوله سازی اهواز مشکلات معیشتی مختلفی دارند،‌ اظهار داشت: 14 نمونه قرارداد در شرکت‌ لوله سازی اهواز وجود دارد و میزان حقوق های پرسنل اختلاف زیادی باهم دارند، در تلاش هستیم که با افزایش تولید‌ در شرکت این اختلاف را به حداقل برسانیم.

 

مدیرعامل شرکت لوله سازی اهواز ادامه داد: ماموریت اصلی و اولیه شرکت لوله سازی اهواز تولید لوله های انتقال نفت و گاز بود که به دو قسمت محصولات نفتی که حاوی گاز h2s هستند و محصولاتی که حاوی گاز h2s نیستند تقسیم می‌شود.

 

وی‌ ادامه داد: موادی که حاوی گاز h2s یا ترکیبات گوگرد هستند را ترش می‌نامند و محصولاتی که در این مسیر قرار دارند را محصول ترش می‌گویند و لوله های که برای این سرویس مورد استفاده قرار میگیرد باید از ترکیبات شیمیایی خاص و استاندارد بالاتر باشد تا از بروز حوادث جلوگیری شود.

سرصحرا‌ با بیان اینکه هزینه ساخت مواد اولیه، ساخت لوله، تکنولوژی و علمی که برای طراحی این محصول استفاده میشود بسیار گران است گفت: لوله سازی اهواز تنها تولید کننده لوله‌های سرویس ترش در کشور است.

مدیرعامل شرکت‌ لوله سازی اهواز ، تشریح کرد: شرکت لوله سازی اهواز از سال 47 تاکنون فعال است اما هیچگونه صادراتی نداشته است، که در این خصوص کارگروهی جهت بررسی صادرات تشکیل شده است.

 

هدف بسیج رسانه با برگزاری اردوهای راویان پیشرفت پیوند رسانه و صنعت است

 

مسئول بسیج رسانه‌ خوزستان در ادامه با بیان اینکه هدف بسیج رسانه‌ با برگزاری اردوهای راویان پیشرفت پیوند رسانه و صنعت است، گفت: باید در بحث امیدآفرینی و اقداماتی که در حوزه های جهاد خدمت و‌ جهاد تبیین انجام می‌شود را اطلاع‌رسانی کرده تا در مقابل هجمه های معاندین ایستادگی کنیم.

 

سجاد بهمئی در حاشیه بازدید خبرنگاران از شرکت لوله سازی اهواز که راستای جهاد تبیین و با هدف امیدآفرینی و انتشار دستاوردهای انقلاب اسلامی در این شرکت،‌‌ انجام شد، اظهار کرد: امروز پنجمین اردوی‌ راویان پیشرفت سازمان بسیج رسانه برگزار شد و باتوجه به هجمه هایی از سوی رسانه های معاند در حوزه صنعت و اقتصاد،  نیاز است که اصحاب رسانه به عنوان سفیر روشنگر در سطح افکار عمومی با آنها مقابله‌ کنند و این دستاوردها را به رشته تحریر درآورند.

 

وی با بیان اینکه هدف بسیج رسانه‌ با برگزاری اردوهای راویان پیشرفت پیوند رسانه و صنعت است، افزود: باید در بحث امیدآفرینی و اقداماتی که در حوزه های جهاد خدمت و‌ جهاد تبیین انجام می‌شود اطلاع‌رسانی کنیم تا مقابل هجمه های معاندین ایستادگی کنیم.

 

مسئول بسیج رسانه خوزستان گفت: اردوهای راویان پیشرفت مصداق بارز جهاد تبیین است و ما به عنوان اصحاب رسانه باید به دنبال امیدآفرینی باشیم.

 

وی در ادامه افزود: با ظرفیتی که رسانه‌ها دارند وظیفه‌ داریم اخبار امیدبخش و امیدآفرین در حوزه صنعت را مخابره کنیم و مقابل جنگ ترکیبی، روایت و جنگ شناختی که توسط دشمن‌ علیه ما‌ ایجاد شده ایستادگی‌کنیم تا دستاورد های جوانان را در حوزه صنعت به سمع و نظر افکار عمومی برسانیم.

مشاهده بیشتر

admin

پایگاه خبری بصیرت نو

دیدگاهتان را بنویسید

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا