تعویض و نصب ١٣ هزار و ۶٢۵ کنتور آب در سطح کلانشهر اهواز

طی ۶ ماه نخست سال تعداد ١٣ هزار و ۶٢۵ کنتور آب در سطح مناطق مختلف شهر تعویض و نصب شدند.

به گزارش بصیرت نو خوزستان مدیر آب و فاضلاب کلانشهر اهواز با بیان این مطلب اظهار داشت: تعویض کنتورهای فرسوده و خراب از ضروریات و پراهمیت ترین اقدامات مجموعه آبفا در راستای سنجش عادلانه مصارف و شفاف سازی آب بها پرداختی توسط مشترکین گرامی بوده است.

افشین حاتمی ادامه داد: یکی از مهم‎ترین روشهای جلوگیری از هدررفت ظاهری آب بررسی کارکرد کنتور و در صورت نیاز تعویض به آن‎ها است.

حاتمی عنوان کرد: قدمت، نوع و جنس کنتور، شرایط آب و هوایی، نحوه نگهداری و گاهی عوامل دیگری همچون صدمه به کنتور، تاثیر مستقیم بر عمر مفید کنتورها دارد ،به همین سبب در هر دوره از قرائت که انجام می‌شود، تعداد جدیدی از کنتورهای مشترکان به لیست کنتورهای خراب افزوده می‌شود.

وی با اشاره به تعویض بیش از ١٣ هزار کنتور تعویض شده طی ۶ ماه نخست سال، بیان کرد: با توجه به اینکه محاسبه اب بهاءی مصرفی بر اساس کنتورهای آب صورت می گیرد، لازم است مشترکین از سالم بودن کنتورهای منازل خود اطمینان حاصل کنند.

حاتمی یادآور شد: کلیه عملیات تعویض و نصب کنتورهای فرسوده توسط کارشناسان فنی و تخصصی مجموعه آبفا کلانشهر اهواز اجرا شده است.

همچنین تجهیز و راه اندازی آزمایشگاه تست کنتور و همچنین اقدام در خصوص کالیبره کردن دستگاههای پرتابل تست کنتور در محل و خرید دستگاههای جدید در دستور کار قراردارد.

حاتمی در خاطر نشان ساخت: تعویض و نصب کنتورهای خراب بصورت رایگان بوده، و مشترکین شرکت و آب و فاضلاب هیچگونه هزینه ای نمی کنند ، لذا در صورت مشاهده هرگونه مورد مغایر با شرایط فوق با مرکز ارتباط با مشتریان( ۱۲۲) و یا بازرسی شرکت تماس حاصل نمایند.

 

 

مشاهده بیشتر

admin

پایگاه خبری بصیرت نو

دیدگاهتان را بنویسید

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا