رئیس سازمان بسیج دانش‌آموزی کشور؛الگوی دفاع مقدس الگویی بی‌نظیر برای اداره کشور است

سردار پاسدار مجتبی باستان با اشاره به ضرورت ترویج مبانی دفاع مقدس، گفت: الگوی دفاع مقدس الگویی بی‌نظیر برای اداره کشور است.  

به گزارش بصیرت نو خوزستان | سردار پاسدار مجتبی باستان با اشاره به ضرورت ترویج مبانی دفاع مقدس، گفت: الگوی دفاع مقدس الگویی بی‌نظیر برای اداره کشور است.

باستان با عنوان اینکه فرهنگ دفاع مقدس با جوهره ایمان و امید آمیخته شده است، ادامه داد: نسل آینده، آینده‌ساز کشور است و باید با همه وجود این میهن اسلامی را بسازند.

رئیس سازمان بسیج دانش‌آموزی کشور جهت‌گیری پویش همکلاسی مهربان را در راستای سند تحول بنیادین آموزش و پرورش دانست و گفت: توسعه عدالت آموزشی، مولفه اساسی پویش همکلاسی مهربان است.

وی بسط و گسترش فرهنگ نیکوکاری بین دانش‌آموزان را یکی دیگر از اهداف پویش همکلاسی مهربانی دانست و گفت: نخستین ویژگی این پویش این است که تصاویر استفاده شده در نوشت‌افزارها مناسب فرهنگ ایرانی و اسلامی هستند زیرا بعضی از تصاویر لوازم‌التحریر با فرهنگ ما هیج سنخیتی ندارد.

رئیس سازمان بسیج دانش‌آموزی کشور عنوان کرد: استفاده از کالای ایرانی یکی از ویژگی ‌های این پویش و موجب حمایت از تولید و تولیدکننده داخلی است.

بنابر همین گزارش در چهارمین پویش همکلاسی مهربان ۲۳ هزار بسته نوشت‌افزار بین دانش‌آموزان بی‌بضاعت استان خوزستان توزیع خواهد شد.