با حضور مسئول بسیج رسانه استان خوزستان ، سرپرست بسیج رسانه شهرستان باغملک منصوب شد

با حضور مسئول بسیج رسانه استان خوزستان ، سرپرست بسیج رسانه شهرستان باغملک منصوب شد

به گزارش پایگاه خبری بصیرت نو ؛ با حضور مسئول بسیج رسانه استان خوزستان و هیات همراه ، فر‌مانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان ، جانشین بسیج پیشکسوتان جهاد و شهادت استان خوزستان و مجموعه سپاه پاسداران شهرستان مهین ممبینی به عنوان سرپرست جدید بسیج رسانه شهرستان باغملک منصوب شد.
مسئول بسیج رسانه استان خوزستان در این مراسم گفت: با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری در حوزه رسانه ، باید در پی امید آفرینی بود و به شعار سال توجه کرد و اقداماتی را انجام داد تا جریان رسانه را تقویت کنیم و کارآمد باشیم.
سجاد بهمئی با اشاره به اینکه فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان باعث تحول شده است افزود: حوزه رسانه باید تقویت شود تا افکار منفی که در شهرستان وجود دارد به سمت اخبار مثبت سوق داده شود و این نیازمند کانون بسیج رسانه بوده است که یک مثلث قوی بین ۳ رسانه داخلی تشکیل شود و امروز این اتفاق رخ داده است.

وی بیان کرد: بسیج رسانه با هدف جذب ، آموزش، توسعه بسیج و جریان سازی رسانه مثبت تشکیل شده است که هدف اصلی آن امید آفرینی در سطح جامعه است و امیدواریم بتوانیم در حوزه های سیاسی ، اجتماعی ، فرهنگی و امنیتی اخبار مثبت را در سطح جامعه پمپاژ کنیم و در مقابل آن هجمه های رسانه ای که از چهار محور غربی ، عربی ، عبری و منافقین و…. وجود دارد ایستادگی کنیم.
مسئول بسیج رسانه استان خوزستان ادامه داد: موضوع مهم در بسیج رسانه برگزاری دوره های تخصصی است که اگر بتوانیم در حوزه رسانه در سطح شهرستان باغملک با راه اندازی یک کانون قوی و برگزاری دوره ها ، خبرنگاران جهادی را شناسایی کنیم و به عنوان خبرنگار تراز انقلاب شناخته شوند میتوانیم به اهداف خود برسیم و در بحث انتشار و انعکاس نیاز به شبکه سازی داریم که از خانم ممبینی سرپرست جدید بسیج رسانه شهرستان انتظار میرود که اولین اقدام وی همین شبکه سازی باشد.
وی عنوان کرد: تجهیز مکان کانون بسیج رسانه باید انجام شود که فضایی برای جلسات باشد و در بحث جشنواره ابوذر که ابتدا ملی بود و بعد استانی و اکنون شهرستانی شد ، رونمایی پوستر در باغملک انجام میشود تا بیشتر به فضای رسانه و جریان سازی کمک شود و کسانی که در حوزه تولید و محتوا علاقه مند و توانمند هستند با ارسال آثار خود شناخته شوند.
در پایان حکم مهین ممبینی سرپرست جدید بسیج رسانه شهرستان باغملک توسط سجاد بهمئی مسئول بسیج رسانه استان خوزستان داده شد.