با حضور مسئول بسیج رسانه استان خوزستان ، سرپرست بسیج رسانه شهرستان باغملک منصوب شد

با حضور مسئول بسیج رسانه استان خوزستان ، سرپرست بسیج رسانه شهرستان باغملک منصوب شد

به گزارش پایگاه خبری بصیرت نو ؛ با حضور مسئول بسیج رسانه استان خوزستان و هیات همراه ، فر‌مانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان ، جانشین بسیج پیشکسوتان جهاد و شهادت استان خوزستان و مجموعه سپاه پاسداران شهرستان مهین ممبینی به عنوان سرپرست جدید بسیج رسانه شهرستان باغملک منصوب شد.
مسئول بسیج رسانه استان خوزستان در این مراسم گفت: با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری در حوزه رسانه ، باید در پی امید آفرینی بود و به شعار سال توجه کرد و اقداماتی را انجام داد تا جریان رسانه را تقویت کنیم و کارآمد باشیم.
سجاد بهمئی با اشاره به اینکه فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان باعث تحول شده است افزود: حوزه رسانه باید تقویت شود تا افکار منفی که در شهرستان وجود دارد به سمت اخبار مثبت سوق داده شود و این نیازمند کانون بسیج رسانه بوده است که یک مثلث قوی بین ۳ رسانه داخلی تشکیل شود و امروز این اتفاق رخ داده است.

وی بیان کرد: بسیج رسانه با هدف جذب ، آموزش، توسعه بسیج و جریان سازی رسانه مثبت تشکیل شده است که هدف اصلی آن امید آفرینی در سطح جامعه است و امیدواریم بتوانیم در حوزه های سیاسی ، اجتماعی ، فرهنگی و امنیتی اخبار مثبت را در سطح جامعه پمپاژ کنیم و در مقابل آن هجمه های رسانه ای که از چهار محور غربی ، عربی ، عبری و منافقین و…. وجود دارد ایستادگی کنیم.
مسئول بسیج رسانه استان خوزستان ادامه داد: موضوع مهم در بسیج رسانه برگزاری دوره های تخصصی است که اگر بتوانیم در حوزه رسانه در سطح شهرستان باغملک با راه اندازی یک کانون قوی و برگزاری دوره ها ، خبرنگاران جهادی را شناسایی کنیم و به عنوان خبرنگار تراز انقلاب شناخته شوند میتوانیم به اهداف خود برسیم و در بحث انتشار و انعکاس نیاز به شبکه سازی داریم که از خانم ممبینی سرپرست جدید بسیج رسانه شهرستان انتظار میرود که اولین اقدام وی همین شبکه سازی باشد.
وی عنوان کرد: تجهیز مکان کانون بسیج رسانه باید انجام شود که فضایی برای جلسات باشد و در بحث جشنواره ابوذر که ابتدا ملی بود و بعد استانی و اکنون شهرستانی شد ، رونمایی پوستر در باغملک انجام میشود تا بیشتر به فضای رسانه و جریان سازی کمک شود و کسانی که در حوزه تولید و محتوا علاقه مند و توانمند هستند با ارسال آثار خود شناخته شوند.
در پایان حکم مهین ممبینی سرپرست جدید بسیج رسانه شهرستان باغملک توسط سجاد بهمئی مسئول بسیج رسانه استان خوزستان داده شد.

مشاهده بیشتر

admin

پایگاه خبری بصیرت نو

دیدگاهتان را بنویسید

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا