بازرسی نباید مانع کسب و کار اصناف شود

مدیرکل تعزیرات حکومتی خوزستان گفت : بازرسی نباید مانع کسب و کار اصناف شود

بصیرت نو خوزستان : به گزارش روابط عمومی اداره کل تعزیرات حکومتی خوزستان، نعمت اله بیرانوندی در جمع بازرسان بسبج اصناف حضور یافت و مطالب اموزشی را نیز بیان کرد.

مدیر کل تعزیرات حکومتی خوزستان در جمع بازرسان بسبج اصناف سخنان خود را با قرآئت ایه ای از سوره مطففین اغاز کرد و با اشاره به وقایع اخیر که عده ای قصد داشتند تا اشوب ها را به بازار بکشانند بیان کرد : بازاریان عزیز ما که از بدو انقلاب در صف اول انقلاب بوده اند، توطئه آشوب گران را خنثی کردند.

بیرانوندی در ادامه با اشاره به امار سال جاری عدم درج قیمت را بیشترین تخلفات اصناف دانست و خاطرنشان کرد: گشت های تعزیرات حکومتی ترکیبی بوده و تصمیم نهایی در این گشت ها به عهده رئیس شعبه تعزیرات می باشد.

وی با توجه به اهمیت وظیفه بازرسی از بازرسان خواست تا به افراد خارج از پرونده هیچ پاسخی ندهند

بیرانوندی با اعلام اینکه  بازرسان به صورت تخصصی وارد بازرسی شوند عنوان کرد : از بازرسان اتحادیه ها حتما استفاده شود، بازرسی های غیر تخصصی باعت اطاله دادرسی می گردد لذا از بازرسان خواست تا با کنش و واکنش خود دقت بیشتری در بازرسی نمایند.

دبیر کمیسیون تعزیرات حکومتی خوزستان گفت: تکمیل کامل فرم ثبت گزارش خصوصا مشخصات کامل متصدی و صاحب جواز جز نکاتی ضروری است.

مدیر کل تعزیرات حکومتی در پایان ضمن بیان این که بازرسی نباید مانع کسب اصناف شود خاطر نشان کرد : با توجه به اهمیت سلامت مردم خصوصا در ایام رمضان حضور بازرسان بهداشت نیز ضروریست و جهت همراهی مردم گشت ها روزهای تعطیل و غیر تعطیل نیز ندارد و بیشتر باید به نیازهای روز جامعه توجه کرد.

شایان ذکر است ، این نشست به منظور ایجاد آمادگی کامل بازرسین بمنظور ورود به بازرسیهای خاص ایام پایانی سال با حضور جمع کثیری از بازرسان دستگاههای دخیل در تنظیم بازار و با محوریت بسیج اصناف استان برگزار گردید.

مشاهده بیشتر

admin

پایگاه خبری بصیرت نو

دیدگاهتان را بنویسید

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا