تشکیل کارگروه برای پیگیری مسائل فعالان صنعت چاپ

معاون فرهنگی و رسانه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان از تشکیل کارگروه برای پیگیری مسائل فعالان صنعت چاپ خبر داد .

به گزارش خبرنگار بصیرت نو خوزستان ، مجید منادی معاون فرهنگی و رسانه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی در آیین تجلیل از فعالان صنعت چاپ خوزستان که صبح امروز در سالن اجتماعات این اداره برگزار شد اظهار کرد : صنعت چاپ و فعالان این عرصه، با قدمترین نعمت فرهنگی استان هستند .

منادی با اشاره به اینکه عزیزان و پیشکسوتانی که وارد عرصه چاپ شده اند دغدغه فرهنگی آنها را به این صنعت هدایت نموده است خاطرنشان کرد : موضوع چاپ و صنعت چاپ از صنایعی است که ذاتا فرهنگی می باشد و به حوزه فرهنگ و رسانه ارتباط پیدا می کند ، این صنعت بسیار پرقدمت است و اکنون ذخیره  وسرمایه فرهنگی ما است .

وی افزود : برماست تا برای بزرگداشت پیشکسوتان صنعت چاپ مستندی تهیه شود چرا که یکی از مولفه های هویتی استان، پیشکسوتان حوزه چاپ هستند .

معاون فرهنگی و رسانه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان گفت : الحمدالله فعالان عرصه چاپ ، در تمام برنامه های فرهنگی و برنامه های مربوط به حوزه فرهنگ ، هویت خوزستان و انقلاب اسلامی پیش قدم هستند و فعالیت های خوبی دارند .

منادی اظهار داشت : به دلیل تغییراتی که رخ داده این عزیزان مشکلات زیادی دارند که به عنوان هم اندیشی در این مراسم مطرح شد که یکسری از موارد در حوزه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، مجموعه استانداری و دستگاه های همکار در استان می باشد و وظیفه ما است تا این مسائل را پیگیری کنیم .

وی افزود : پیگیری مسائل فعالان عرصه چاپ از طریق کارگروهی که از چاپخانه داران و فعالان صنعت چاپ تشکیل می شود به همراه همکاران ما در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دنبال خواهد شد .

خبرنگار : معصومه مجدم

 

مشاهده بیشتر

admin

پایگاه خبری بصیرت نو

دیدگاهتان را بنویسید

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا