نشست هم اندیشی معاون فرهنگی و رسانه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان با سرپرستان نشریات سراسری

نشست هم اندیشی معاون فرهنگی و رسانه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان با سرپرستان نشریات سراسری عصر امروز در سالن اجتماعات این اداره برگزار شد.

به گزارش خبرنگار بصیرت نو خوزستان این نشست با حضور مجید منادی معاون فرهنگی و رسانه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان، مهرانگیز بحیرایی مدیر گروه رسانه اداره کل، کارشناسان رسانه اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و جمعی از سرپرستان نشریات سراسری در خوزستان برگزار شد .

منادی معاون فرهنگی و رسانه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان در این نشست که به منظور حل مسائل و مشکلات سرپرستان نشریات سراسری در استان برگزار شد، اظهار کرد : در این مقطع زمانی چند ماهه هر کاری انجام شده با همت دوستان عرصه رسانه بوده است .

منادی عنوان کرد : چندین دوره آموزشی با محوریت موضوعات استان برگزار شد ، استان خوزستان وسیع است و مسائل گسترده دارد از این رو بخش رسانه ها بسیار مهم است .

وی افزود : طی این بازه زمانی با گروه های مختلف رسانه من جمله مدیران مسئول نشریات استانی، موزعین و … نشست هایی داشته ایم تا در هر حوزه دو یا سه مورد به عنوان اولویت تعیین کرده و با همکاری همه دوستان به نتیجه برسانیم که اگر این اتفاق بیفتد خداوند را شاکریم،  امروز در راستای حل مسائل سرپرستان نشریات سراسری در خدمت شما هستیم.

در ادامه سرپرستان نشریات به بیان مسائل و مشکلاتی که هرکدام به نوعی با آن ها مواجه هستند پرداخته ، همچنین راه کارهایی را برای حل مسائل پیشنهاد داده اند تا با انجام و پیگیری آن ها از جانب اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بخشی از مشکلات آنها مرتفع گردد.

در پایان مهرانگیز بحیرایی مدیرگروه رسانه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان اقداماتی که در راستای حل مشکلات سرپرستان نشریات پیگیری کرده اند بازگو کرده و برنامه های در دستور کار در این راستا را بیان کرد.

مشاهده بیشتر

admin

پایگاه خبری بصیرت نو

دیدگاهتان را بنویسید

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا