باید نابینایان و کم بینایان را به مجموعه های ورزشی با امکان تمرین بیاوریم

مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان گفت : نسبت به نابینایان و کم بینایان مسئول هستیم و نباید بگذاریم در خانه بمانند ، باید آن ها را به مجموعه های ورزشی که امکان تمرین آن ها وجود دارد بیاوریم .

به گزارش خبرنگار بصیرت نو خوزستان : حمید بنی تمیم مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان در مجمع انتخابات رئیس هیات نابینایان و کم بینایان استان که صبح امروز در هتل تختی اهواز برگزار شد ضمن خیر مقدم به حضار، مظلومی رئیس فدراسیون و خانواده شهید مولایی اظهار کرد : امروز سعادت بود به بهانه برگزاری مجمع انتخاباتی در جمع روشندلان عزیز استان باشیم .

بنی تمیم گفت : از وحید انصاری بابت اعلام آمادگی تشکر میکنم و برای کسب صددرصد آرا و قبول مسئولیت تبریک عرض می کنم .

این مقام مسئول عنوان کرد : قطعا انصاری کار سختی در پیش خواهد داشت ولی امیدوار هستیم همه در کنار هم بتوانیم با برنامه ریزی های وحید انصاری و همکاران خوبش در هیات استان طبق برنامه و با تمام قدرت پیش رویم تا به جامعه نابینایان و کم بینایان استان خدمت کرده و دین خود را ادا کنیم .

وی در خصوص مشکلاتی که از جانب رئیس هیات استان مطرح شد تصریح کرد : در خصوص ایاب و ذهاب ورزشکاران هم می توان از بهزیستی و شهرداری کمک گرفت و دیگر اینکه اداره کل در حد بضاعت اعتباری به این کار اختصاص دهد.

مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان با اشاره به اینکه تلاش می کنیم معضلات این رشته برطرف شود، گفت : سالن خوبی در اختیار هیات نابینایان و کم بینایان استان است ، برای بازسازی زمین چمن واقع در مجموعه شهید قربانی مبلغی در نظر گرفته شده که انجام خواهد شد .

بنی تمیم با تاکید بر گرفتن میزبانی ها بیان کرد : از ریاست فدراسیون تقاضا دارم در خصوص میزبانی ها همکاری داشته باشند زیرا توان انجام آن را داریم .

وی افزود : به گفته رئیس فدراسیون رشته گلبال خوزستان سرآمده کشور بوده، امیدوارم رشته های ورزشی استان که پتانسیل داشته اند مجدد فعال تر کنید و از ظرفیت سایز شهرستان ها هم استفاده شود .

مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان گفت : در خصوص هدف گذاری که با معاونت ورزش استان انجام شده است تاکید دارم هدف هایی که در هر بخش مشخص شده اعم از آموزش، استعدادیابی، اعزام ، میزبانی و … به خوبی انجام شود زیرا هم ما مکلف به انجام تعهدات هستیم و هم هیات ها باید به تعهدات خود در هدف گذاری عمل کنند.

بنی تمیم اظهار کرد : نسبت به نابینایان و کم بینایان مسئول هستیم و نباید بگذاریم در خانه بمانند ، باید آن ها را به مجموعه های ورزشی که امکان تمرین آن ها وجود دارد بیاوریم .

خبرنگار : معصومه مجدم

مشاهده بیشتر

admin

پایگاه خبری بصیرت نو

دیدگاهتان را بنویسید

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا