نشست معاون هنری و سینمایی با اعضای هیات مدیره انجمن نمایش و شورای نظارت و ارزشیابی نمایش خوزستان برگزار شد.

جلسه معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان با اعضای هیات مدیره انجمن نمایش و شورای نظارت و ارزشیابی نمایش استان با محور بررسی وضعیت موجود، مشکلات و مسائل حوزه تئاتر استان برگزار شد.

بصیرت نو خوزستان : به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان، در این دیدار که در محل این اداره کل برگزار شد، سید امین سپهریان معاون هنری و سینمایی، منصور گلی زاده رئیس اداره هنری و کلیه اعضای انجمن نمایش و شورای ارزشیابی نمایش استان حضور داشتند.
در این جلسه که با محور بررسی وضعیت موجود، مشکلات و مسائل حوزه تئاتر استان برگزار شد، موضوعاتی مانند برگزاری سی و چهارمین جشنواره تیاتر استان در آذرماه و نحوه انجام انتخابات انجمن نمایش استان مطرح شد و مقرر گردید نظرات، ایده ها و مسایل باقی مانده در انجام این دو رویداد، توسط کارشناس تئاتر استان پیگیری شود.
در ادامه آقای سید امین سپهریان ضمن تشکر از مساعی مشترک حاضران درجلسه، به تشریح رویکرد این دوره معاونت هنری و تاکید بر آثار نمایشی فاخر با مضامین ارزشی، دینی و  فرهنگ ایثار و شهادت پرداخت و خواستار در اولویت قرار دادن این دسته از آثار و توجه بیشتر به محتوای متون نمایشی شد.
ایشان با اشاره به سامانه ای شدن صدور مجوز اجراهای نمایشی در آینده ای نزدیک، شناسایی و معرفی کلیه سالن های اجرای نمایش در اهواز و کلیه شهرستان های استان را جزو تمهیدات اساسی عنوان کرده و هماهنگی با کلیه ادارات و سازمان های ذینفع در این زمینه را جزو  اولویت های کاری آن معاونت جهت ساماندهی تئاتر استان عنوان کردند.
در پایان، مقرر شد معاونت هنری و سینمایی اداره کل و انجمن نمایش استان به منظور اجرایی نمودن انتخابات طبق اساسنامه کشوری، نشستی مجدد در هفته آینده برگزار نمایند.
مشاهده بیشتر

admin

پایگاه خبری بصیرت نو

دیدگاهتان را بنویسید

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا