در راستای ایفای مسئولیت اجتماعی شرکت گاز خوزستان: موکب گاز خوزستان در پایانه مرزی چذابه روزانه بیش از 500 نفر را پذیرش می کند

نادرقلی زری میدانی مدیر عامل شرکت گاز استان خوزستان در گفتگو با روابط عمومی این شرکت گفت: با توجه به شروع پیاده روی اربعین حسینی، موکب گاز خوزستان در پایانه مرزی چذابه روزانه بیش از 500 نفر از زائرین کربلای معلی را با ارائه خدمات اسکان، سه وعده مواد غذایی و بهداشتی پذیرش می کند.

بصیرت نو خوزستان : به گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان خوزستان، زری میدانی مدیر عامل این شرکت عنوان کرد: در راستای ایفای مسئولیت اجتماعی شرکت گاز خوزستان، موکب خدام اباالفضل العباس (ع) گاز خوزستان در پایانه مرزی چذابه با مساحت 660 متر مربع در حال خدمات رسانی به زائرین اربعین حسینی می باشد.

وی با اشاره به ارائه خدمات اسکان، سه وعده غذایی و بهداشتی، افزود: موکب گاز خوزستان آمادگی پذیرایی بیش از 500 نفر از زائرین اربعین حسینی را دارد.

زری میدانی تصریح کرد: با توجه به گرمای هوا و شرایط خاص کشور عراق انتظار داریم زائرین گرامی نسبت به اطلاعیه های صادر شده از سوی ستاد اربعین حسینی توجه ویژه داشته باشند تا سفر خود را با آرامش بیشتری انجام دهند.

مشاهده بیشتر

admin

پایگاه خبری بصیرت نو

دیدگاهتان را بنویسید

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا